2010年8月26日星期四

公告!

呢個癲婆將所有講"賤"呀!同粗話都用私人回應,make sure你地睇5到佢真o個面!

公告!

因為有個癲婆嚟我個blog度攪事!所以我要轉為私有化!blog 友們要留言我至會add你地!空blog嘅朋友我5會add,除非之前係有留開言嘅~如果你小王子廚房嘅fans,講明你係邊個ar!

面包超人sushi盒~


知你地有無去過我個fan culb小王子廚房 。之前我o係o個度出左段聲明,內容如下~
                                 澄清:
近日有人每日開個new account send message嚟資擾我,原因係佢老公係小王子廚房嘅fans。有o係小王子廚房度留過言,而我又有回應到佢嘅留言。而呢位太太認為佢老公一定係鍾意左我至會o係度留言。其實你地所有人嘅留言如果我有見到嘅就一定會回應嘅。呢個人令我好困擾,重講埋d好難聽嘅說話。
有睇開我個blog嘅~應該都會知道我同小王子爸爸感情好好,老實講~如果無幸褔家庭,我重得鬼閒整呢整路咩?fans culb係open嘅,我blog5到佢,再係咁我要停page!
所以我要o係度澄清﹣﹣除左小王子爸爸之外,我從來無鍾意過其他人,亦對其他男人完全無興趣。所以o個d精神有問題又好緊張自己個老公嘅人,5洗客氣,請你留返個老公嚟煲醋,因為呢度無人對佢有興趣!

                           
今朝o個個癲婆又摷到我,又再send d message嚟so擾我。我好嬲!好想再出多段"聲明",又驚fan club係open嘅地方,比佢睇到聲明就會嚟小王子廚房攪事!所以我要o係呢度出多一次,等o係小王子廚房嘅fans知道o個個癲婆重有so 擾我!