2010年8月28日星期六

重未完~

呢兩日收到你地好多留言叫我add你地~真係充心感激你地嘅支持。

雖然道歉啟示已經出左,但係佢好快就自己delete番,我5知可5可以當真。而且我知道Rocky個妹已經入左嚟做我blog友,我5知邊個係,但係估到邊一兩個可能會係佢。所以太多嘅野,我5可以O係度講~我淨係知道癲婆比人拉左!所以到佢一放出嚟就會再發癲,5會咁易放過我!

前日出事嘅時候,我情緒失控咁濟。成身震到連字都打5到!因為我成世人都未遇過咁嘅事,更加從來未比人咁鬧過。小王子爸爸返到屋企,我同佢講o個個癲婆o係我個Blog度留言。小王子爸爸一句聲都無出,無問我野,淨係成晚o係書房度,幚我search點先可以block左個癲婆。佢攪到半夜,佢同我講佢知道可以點o勒~所以我個Blog遲d會搬,到時可能無而家咁方便,你地對我嘅信任同支持,對我真係好重要,希望到時可以o係o個度再見到你地。不過個癲婆就一定嚟5到攪事!但係為左保護小王子,以後我都5會post小王子d相,以前o個d我都已經全部收埋哂。

我5係o個d成日將個情呀~愛呀~放o係口邊嘅人,但係我知小王子爸爸為我做左好多野。連續兩日小王子爸爸都不停咁幚我整個新Blog, 我真係好感激佢。所以你地應該知道我同小王子爸爸感情有幾好,佢有幾信任我。我有咩可能會“越洋勾佬”至得gar?唉~

雖然重有小王子廚房,o個個癲婆可以去留言。但係我發覺呢個癲婆癲5哂,佢將所有粗口同講難聽嘅說話,全部用哂私人回應,到佢講大話扮可憐o個d就用公開回應。所以佢未必敢o係小王子廚房度留言。

所以Blog友們,充心多謝你地對我嘅信任。呢個先至係我一路寫Blog以嚟,對我最最最大嘅禮物。原來~呢一年來5係得我一個傻婆o係度自講自說自笑,係有回應嘅~即使你地平時無留言,但係真係明白我,了解我係一個咩人。多謝哂~