2011年6月6日星期一

芝麻街盒



十日嘅阿根廷次旅終於過去!平安返回地球!
老實講﹣﹣真係辛苦到嘔呀~最辛苦係因為阿根廷同澳洲相差14個鐘,平時我地瞓覺嘅時候,o係o個度我地食緊早餐。每日到下就6點~5係講小,我真係眼瞓到連企都企5穩呀!晚晚都要小王子爸爸"參扶"至落到去食飯呀~

點解要"參扶"?
因為阿根廷d人食晚飯習慣o係晚上9:00pm至9:30pm。你諗下o勒~我o係6:00pm  o個陣已經烏下~烏下~捱到9:00想5要人"參扶"都好難law

日日12:30食完晏就,要等到夜晚9:00至有飯食,有幾晚我真係差d餓死左o係阿根廷度呀!

今次呢個活動真係好大形,成700幾個由5同國家嘅人一齊去阿根廷嘅伊瓜蘇度表演。伊瓜蘇全個城市都係一個森林,連機場都係o係個森林嘅中間。o個度最出名就係伊瓜蘇瀑布,好靚ga~我今次都有去睇呀!

突然間有咁多人嚟,有好多酒店都比大會全間包哂。大會對我地好好呀!5止包機票同食住,佢地安排我地入住嘅酒店5係好大間,但係就好靚下~又企理,d食物又5錯喎!係咁多間被包嘅酒店,食住最好嘅一間~裡面住左來自德國嘅jazz樂團、南非嘅樂團、上海嘅中樂團同埋我地一家三口。所以日日都好熱鬧ga!

小王子o係今次嘅獨奏會有成400個觀眾,而到最後o個場最大形嘅Concert呢~就有幾千人嚟睇,連阿根廷嘅政府高層同注阿根廷嘅中國領使都有去睇。小王子o係最後呢個Concert度有獨奏嘅演出,而且重係由300幾人組成嘅管弦樂團佯奏,場面好壯觀呀~而且小王子重比當地嘅電視台訪問。今日post o個個TV program過你地睇,裡面有小王子嘅訪問同演奏,小王子o係裡面有兩個訪問,
一個o係01:00 ,o個一個就o係06:42 開始~然後就係小王子嘅表演o勒!希望你地都可以分享到小王子努力嘅成果。我睇到呢個video o個陣,真係好感動,心諗~
"我同小王子爸爸搭左廿幾個鐘機,走到去地球嘅另一端,為嘅就係要見證住呢個屬於小王子嘅世界第一次!"


重有好多相,過兩日至post比你地睇下~