2010年7月5日星期一

Mini Pancake


記5記得上個禮拜小王子去Sydney度audition?有結果na~黃天不負有心人,小王子真係驘左,可以去Sydney度錄音,個preformence會o係radio度播放!記5記得上次我話d人個個都大小王子好多?老實講~o個日我見到咁嘅環境,都覺得危ga o勒!而且又過左成個禮拜都無回音﹣﹣打定輸數ga na我!星期六收到電話通知小王子得左,真係好開心呀!

咁多年嚟,由初初學琴,到佢今日拉到有d成績,我同小王子真係流過好多眼淚ga!小王子3歲半開始學綱琴,4歲半學大提琴。咁細個更係要媽媽陪住練琴ga la~o個時我同小王子每朝5點就起身練琴ga na,風雨不改ga!有時我真係眼瞓到眼都打5開ga~小王子眼5眼瞓?佢晚晚7點就瞓覺na~o係5點練琴之前,佢已經o係房睇完聖經,重刨埋5知幾多本書,先至行出嚟練琴呀!永遠都係我最眼瞓ga之ma~ 小王子練琴好多時都5乖ga,我真係試過好多次,一路喊一路同小王子練琴。講極佢都5聽,好激氣呀!

不過我要澄清﹣﹣小王子係自己鍾意學琴,5係我迫佢ga!有時佢練琴5乖,我話咁你5好學na~等你15歲至再學la,到時你自己練琴,5洗媽媽爸爸help呀!小王子一聽到我咁講,就會喊ga na~佢會話...
"5好呀!媽媽!我想學呀!"

講樣野你地聽!有追開小王子天地嘅blog友,應該會知道我係有潔癖嘅。咁有潔癖嘅媽媽,o係自己都控制5到嘅情形底下,5多5少一定會pass左呢個習慣比個小朋友嘅!由細到大,小王子都不停咁聽到我講﹣﹣
"5好touch呀!好dirty ga~" 
 "污租ga!米攪la~"
      "叫左你5好掂ga la~好污租ga ma!"
"5好攪咩咩咩,5好掂物物物~~~" 總之就係咩都5乾淨la!唉~我都5想咁ga!but我自己都控制5到。就係因為咁﹣﹣﹣﹣小王子都有潔癖。同佢去泳池游水,小王子係死都5肯放對腳落地嘅。因為佢覺得池邊濕立立,好污租!一除鞋,小王子就會即刻變身做樹熊﹣﹣攬實我對腳,死都5肯將對腳放落地。同佢去學打網球就重攪笑,個波一碌左落地,佢見個地有蟻喎!就望實個波,死都5執起佢。到我叫佢快d執返個波,佢就用兩隻手指仔﹣﹣篤實個網球兩邊,伸直對手,make sure個波係離自己最遠嘅位至。然後就咁篤住比個波我﹣﹣
        "媽~媽~波波波呀~~"(連口都震埋呀!)

點解我要講呢樣野比你地聽呢?就係因為,有次小王子練琴5乖,小王子爸爸同我都話,5好再學o勒~~點知小王子今次無喊。But 5分鐘之後........

佢就咁著住套睡衣,5著鞋(無錯!無5著鞋呀!)尺腳咁打開左屋企道大門,自己行左出街!(你地諗下﹣小王子到而家都未試過自己去廁所ga ma~佢竟然自己行出街喎!)

我問小王子爸爸﹣﹣"做咩呀?你趕佢走呀?" 
小王子爸爸話﹣﹣"無喎!"
我﹣﹣"吓?咁佢做咩行左出街呀?"
小王子爸爸﹣﹣"吓?"
我﹣﹣"係呀!咁你重5快d追?"

於是小王子爸爸就拿拿淋追出去,猛叫住小王子個名。but小王子好似完全聽5到咁,係咁不停行~不停行~行到好遠,重就快出到馬路tim!
咁我見咁嘅形勢,米行出去大喝一聲law!點知小王子都好似聽5到咁,重繼續向前行喎!咁我又再大聲d喝多一聲~小王子成個身震一震,突然間好似醒返咁。最後重要小王子爸爸再叫多幾聲,小王子至肯慢慢行返入屋!
入到屋我好嬲!心諗~佢點可以咁ga?咁米則係離家出走?
我問小王子﹣﹣"點解你會自己行出個front door ga?"
小王子﹣﹣"我好嬲呀!因為媽媽話5比我再學cello!"
我﹣﹣"有無攪錯呀?我日日都係咁講ga la~咁你以前又5走?"("以後5好再學"呢句野,我講得重多過呼吸呀!)
小王子﹣﹣"因為今次好real!連爸爸都係咁講~"
我﹣﹣"總之無論發生咩事,你都5可以好似今次咁,walk out from the front door!知5知道?

之後o個幾日,我同小王子做左好多心理付導。由我地生極都生5到BB,到我發現有左佢,點樣期待佢嘅來淋。全部都同佢講,話佢知,如果爸爸媽媽無左佢會幾咁傷心。要小王子明白,佢就咁"walk out from the front door!"係幾咁5負責任,同令我地難過!

呢個mini pancake 係我一個月整嘅~細細個,都幾得意ga!

同場加影,琴晚小王子嘅piano concert~