2010年6月2日星期三

超人壺~




琴日小子王子o係學校度整親隻手指公,攪到今朝痛到連琴都練5到!我一早同佢講過,佢5打得波ga la家下真係死得o勒,小王子有兩個大比賽同一個concert 嚟緊.練5到琴咁點算呢?唉~~~~~~~~~攪到我今日要o係學校提早接佢出嚟去睇物理治療.唉~~無la la又要比人斬一筆呀!

5知你地重記5記得小王子嘅死黨甲--Chris呢?上次米講到佢比girl friend dump左嘅~~咩話?你5知?

自從上次小王子講完Chirs比女飛o個單野之後,已經好耐無再提起過佢.
o個個Chris又肥,又矮,又髦毛.總之就係刻住左個蠢字o係個頭度咁law!佢比人飛就更係5出奇la~出奇在佢竟然有girl friend,重有得比人飛ar ma!而且小王子話Chris 個girl friend係ok靚ga~總之係靚過肥仔Chris 好多la~!

5知小王子o係幾時開始,突然間覺得自己好靚仔喎!咁我就更係"猜"佢la~~~次次小王子一話自己靚仔,我就話更係5係la, or for d alien girl--你米係靚仔law!總之要激到佢扎扎跳!hahahahaha........真係變態ga我haha.....有次小王子又提起阿肥仔Chris.......

我--"咿?阿Chris點呀?佢真係比個girl friend dump左呀?"
小王子--"係呀!"
我--"咁cross campus 佢地見到面點呀?"
小王子--"um.............."
我--"做咩呀?"
小王子--"um......我應成Chris5講ga!"
我--"吓?做咩要5講咁大件事呀?
跟住我就好衰咁迫佢講我知! hahahaha........


小王子--"um..........無呀!Chris話而家見到佢就好似divorce左咁law!"

我--"吓?咁誇張?"

小王子--"係呀!Chris係咁講ga~"

我--"咁佢個girl friend見到你又點呀?你5係話自己好靚仔ga咩?咁佢有無chasing你呀?"

小王子--"唉~~~媽媽!佢更係5會chase我la~~~"
我--"點解呀?"

小王子--"因為佢5鍾意handsome boy ga! 佢淨係鍾意ugly boy ga咋!"
我--"吓! 5係哇? 邊個講ga?"

小王子--"係真ga! Chris講ga~所以佢米鍾意Chris law! 因為Chris 5 handsome ar ma~"

d咁無根據嘅說話都講得出口,我嚴重考慮要小王子同o個隻Chris 斷絕來往
.不過念佢都算有tast, 知道自己5 handsome ~咁我至算數咋
!

小王子--"媽媽! 我咁 handsome 佢5會鍾意我ga! "

我--"唓~"

小王子--"其實媽媽呀!我覺得阿 Chris 靚仔左呀!"

我--"點解呀?"

小王子--"因為佢dump左阿Chris,咁更係因為阿Chris 靚仔左,5再ugly.所以佢米5鍾意佢law!佢淨係鍾意ugly boy ga之ma!~"
我--"........................................................................"
原來o個隻Chris 兜個轉話自己太靚仔,所以至會比人飛!!!!!!!最慘係d咁無kite 嘅野,小王子都信ar ma~真係比佢吹脹!