2010年10月25日星期一

跑車盒



 好激氣呀!
                                激死人na!

激氣 x 一千
                   激氣 x 一萬
                   激氣 x 一億 + 1

追開小王子天地嘅Blog友,一定知我個偶像係邊個ga la~
咩話?5知?有無攪錯呀?金賢重ar ma!

咁我鍾意得金賢重,則係對d韓國o野都情有獨鍾 ga la~星期六同小王子去 Sydney 學琴,小王子爸爸同我地去食韓國燒烤。本來我好開心ga,o個度係食自助餐嘅
~d o野食多到不得了。點知...............
到我回程嘅時候至發現........
天呀!!!!我個iphone呢?
我明明帶住入去餐廳ga,走o個時都重見o係台面ga。不過我左手攞住小王子個DS,右手就攞住小王子爸爸比我o個杯熱茶。攪到我兩隻手都滿哂o野,下意色好似已經攞齊o野咁,至會漏左個電話之ma!咁我米即刻打個電話去自己個電話度law,點知係留言信箱喎!擺明係有人執左,重息埋我機,根本就係想吞左我個電話。我都未見過間餐廳。你打電話去,晌到斷線都無人聽ga,有無攪錯呀?

我地坐o個張台根本隔離都無人嘅,我地一走d伙記就執台,擺明係d係記攞左law!

好貪心呀d人!
比著我就一定5會攞law!好衰呀d人!激死我na
~你地都知la,

iphone係連哂 face book 呀~ email ~同埋 blog ga ma。我幾驚搾完3個鐘頭車返Canberra,會比人改左我個 face book 個 Password呀!嚇得我丫!好彩我即刻call小王子個姑姐"江湖救急"咋,叫佢幚我改哂d Password,都靠我平時對人好啫,5係真係C左都無人幚law。