2012年3月21日星期三

黑熊盒



小王子由細到大都有一個本領,我係比佢吹到我脹嘅。
係咩?
就係只要小王子願意~佢係可以一心二用嘅。咩叫做"只要佢願意~佢係可以一心二用"?
就係如果小王子5願意嘅話~
當佢一揸住本書嚟睇,佢係可以連火燭、淋樓兼地震都完全Feel5到嘅。

相反只要小王子願意~
佢係可以一路睇書,一路做一d普通地球人睇緊書而又做5到嘅o野嘅。

o係小王子好細個o個時,每次我揸車都會放講故事嘅CD比佢聽嘅。面小王子由細到大都有個習慣,就係一上車就會揸住本書嚟刨,有幾次我見佢o係度刨緊書,米諗住關左個講故事CD law,點知我一關小王子就即刻話﹣﹣"做咩呀媽媽?我聽緊gar喎~"
我﹣﹣"你睇書ar ma~"
小王子﹣﹣"但係我都係聽緊ga!"
我﹣﹣"你又5係睇緊講緊故事o個本書,點聽到呀?"
小王子﹣﹣"我聽到gar~"
我﹣﹣"你聽到?咁頭先o岩o岩講到邊度?"
小王子﹣﹣"頭先o岩o岩講到點點點.....law!"
我心諗﹣﹣>"咿?係喎!咁則係頭先係聽緊,5係睇緊書la~"
我﹣﹣"咁5好睇書o勒~"
小王子﹣﹣"但係我又睇緊書ga 喎~"
我﹣﹣"咁本書講邊度?"
小王子﹣﹣"講到邊邊邊......law!"
心諗﹣﹣>"耍我呀?"
我即時攞起本書嚟睇.....咿?真係講到呢度喎!
最後點?有乜點啫?佢都攪到我無得駁lor,米開返張CD比佢繼續一路睇書一路聽故事law!

其實呢件事N咁耐之前我已經講過,點解今日又會舊事重提呢?因為N咁多年之後嘅今日,小王子靠住呢個絕技,o係聚寶盤度又會攪出d咩呢?
以前小王子o係"最高貴學府"度讀書,5理上堂定落堂,必定係攞住本書刨過你死我活ga o勒~而"最高貴學府"嘅老師已經見怪不怪,最多到真係頂小王子5順(例如默默下書無nana攞本書出嚟刨)先至會出聲叫小王子收埋本書ga啫。

不過而家升呢做左中學Duck就5同o勒~而家o係"聚寶盤"度讀書,無好似o係"最高貴學府"咁咁Friendly ga na,樣樣都要執到正ga。小王子o係"聚寶盤"度日刨夜刨,比d同學話佢係米有"C.R.D."。
咩係"C.R.D."?
﹣﹣>Continue Reading Disorder(不能停止閱讀後群症)

有日我見到小王子落堂o個陣又揸住本書,咁則係佢攞住本書去上堂la~咁則係5洗上堂la~
有晚我同小王子講,我問佢....
我﹣﹣"喂!你係米帶埋本story book去上堂呀?"
小王子﹣﹣"無ar~"
我﹣﹣"重話無?o個日我明明見到落堂攞住本story book嘅,咁則係攞住去上堂la~"
小王子﹣﹣"我而家無ga na!"
我﹣﹣"你上堂o個時睇書,咁點聽書呀?咁老師教d o野你點會學得識呀?"
小王子﹣﹣"我識gar~"
我﹣﹣"人地教o野你睇書,咁點識呀?"
小王子﹣﹣"媽媽!我得gar~我睇緊書都聽到佢教咩gar!不過我而家5會再攞書去上堂ga na~"

點解我會信小王子真係一路上堂睇書,又真係一路都聽到書呢?
因為小王子o係"聚寶盤"成績都好好,o岩o岩上個禮拜,小王子數學測驗攞左全級最高分(24/25) 。小王子就更係開心la~不過佢老友阿韓國仔"Super Junior"就無咁好彩,因為佢攞10/25,重低過總平均分,小王子話"Super Junior"同佢講﹣﹣>
                                    "我影衰哂成個東亞文族呀~"

今個星期四係"聚寶盤"嘅家長日,小王子話好多小朋友好驚。咁我問小王子你又驚5驚呢?小王子話﹣﹣"erm.....5驚呀~驚咩呀?"
我﹣﹣"點解5驚呢?你5驚老師會同媽媽講你曳呀?"
小王子﹣﹣"erm.....最多佢地會話我時時睇書law!"

其實我知道小王子話5會再帶story book去上堂,係因為佢比老師話得多~雖然"聚寶盤"d老師見小王子成績咁好~係有d吹佢5脹,所以應該無鬧小王子嘅,最多係叫佢收埋本書ga啫。之但係小王子5想比d老師覺得自己5聽話,所以就決定以後都5再上堂刨書o勒!