2012年5月29日星期二

鬼眼飯糰盒(嘩!Box教室)



親愛嘅Blog友們,又到左小王子媽媽教你整野食嘅時間o勒~
上幾次教你地整嘅o野,有無試整過先?好5好味先?係米真係零失敗先?好開心有d Blog友5單止試整過,重send埋相比我睇。我見佢地同自己嘅小王子/小公主一齊整,好一個親子活動呀!!!!o拿~係米又值過多廿萬落我戶口度先?
其實要做一個靚靚嘅飯盒一d都5難,難嘅係要有o個份日日做嘅 堅持。其實無論你有幾鍾意煮o野食都好,要日日咁煮足幾餐,一個星期7日無假放,就算係廚神都會死。不過我覺得能夠為自己最愛嘅人準備食物,係一件非常幸褔嘅事,就係呢個信念令我可以堅持每日未天光就起身,為小王子同小王子爸爸準備餐點。可能你地覺得我傻傻地,之但係家務呢家o野就算再5想都係要做ga la~點解5樂觀d呢?係gar!我做親咩都同自己講﹣﹣>
"可以為小王子/小王子爸爸做真係好o勒~好幸褔呀~"hahaha.......
所以由今日開始,小王子媽媽會o係"嘩!Box教室"度教你地做"嘩!Box",But你地要有心理準備,做"嘩!Box"真係要有工具gar~初初我會教d比較易做d嘅盒,希望有興趣學做"嘩Box"嘅Blog友可以慢慢咁儲齊d Tools。5洗心急嘅~o親5覺5覺咁打小小斧頭,呢度打小小、o個度又打小小,好快就儲得齊ga na。hahahahaha.......

OK~言歸正傳先下,如果想賣"嘩!Box" Tool嘅話,去10蚊店到o急下,o個度好多做飯盒嘅工具賣gar!手工店就會有好多細交剪、波紋交剪、公仔打洞器賣,有平有貴嘅~5洗一定要買貴野,睇下打落幾多斧頭law!hahahaha.......o拿~重有一樣o野係好緊要,你點都要買嘅,就係o勒~因為做"嘩!Box"好多時都會整d好細微嘅o野,好似紫菜眼呀咁~用手好難攞到gar,所以一定要用嚟handle。我自己就有個專用嚟做飯盒嘅鉗,但係其實係無咩特別,只係一個尖咀嚟gar啫~所以Blog友們5洗周圍去搵邊度有專做飯盒嘅鉗賣,就算係用眉鉗都ok gar,我之前o係5知卓悅定莎莎度見過一個人地用嚟鉗住d假眼捷毛嘅鉗,尖尖咁真係o岩哂用嚟做飯盒gar,有興趣可以去o急下bor~

PS. 我建議你地先去睇下我之前o係"嘩!Box"教室度教整公仔飯糰嘅視像教學先,然後至睇今日我教"鬼眼盒"嘅方法,咁樣會清來好多,因為我o係
公仔飯糰嘅視像教學度講左好多做飯糰嘅技術,對o岩o岩開始學整飯糰嘅Blog友係好有幚助嘅。

1. 壽司醋粉


2. 將適量壽司醋粉加入剛煮好的熱壽司米中,撈均。


3.用保鮮紙將已撈過的壽司醋之熱飯包好,用手陰力將飯壓實至球形。



4. 蟹柳用刀片去上面經色o個層。


5. 用cutter cut 蟹柳成圓形一片。


6. 拾蛋白用飲管cut小圓一片。紫菜亦用打洞器剪出。


7. 用沙律醬將蟹柳片、紫菜片及蛋白片固定在飯面。


8. 茄汁入於gi花容器內。
(市面上有好多用嚟gi 花嘅工具,好似中間粉紅色o個個咁,
但係亦都可以就咁用baking paper 做成三角形嚟gi。)


(長方形Baking Paper對摺至三角形,剪開。5一定要係等三角,一邊長一邊短都ok)


(卷成呢個形狀,就可以將茄汁倒入)


9. gi上不規則嘅血絲。


10. 紅蘿蔔片用鹽水拾過,用cutter cut成形狀。


11. 雞蛋加鹽,撈均,我加左小小蔥碎。
用慢火將蛋剪至半熟,然後小心放上腸仔片及紅蘿蔔星星。


12. 放上蓋用慢火蒸熟蛋面。



溫馨提示:
1. 煎蛋5一定要用腸仔、蔥同紅蘿蔔,只要你覺得d色配會就可以放入去,
有時我會用切細嘅火煺同紅蘿蔔。
切碎嘅材料可以o係打蛋o個時一齊放入去打均。
但係如果放預先cut左形嘅材料,好似今次嘅紅蘿蔔星同腸仔片,就一定要
等蛋煎至半熟至好放上面,5係佢地會沉左落d蛋汁底,煎到出嚟就會見5到d花ga na。
2. 沙律醬同茄汁我建議用日本或者韓國嘅,因為杰身小小。
3. 平時出街食o野,最好留返d 5同size嘅飲管,因為做飯盒好多時都用得到嚟cut食材。
4. 煎蛋5一定要用方形鑊,圓形嘅都得!
5. 飯要用短米﹣﹣即壽司米。
6. 飯糰裡面可以夾o野,腸仔、半生熟蛋、三文魚咩都得!
7. 做飯盒淨左嘅材料留起,儲到禮拜尾一次過用嚟炒飯。