2011年6月20日星期一

蛙蛙鹿盒



我家除左o係個米缸度養左隻"米奇老鼠"﹣﹣>小王子!
之外~ 其實重養左隻大肥貓﹣﹣>小寶!
小寶無咩點,佢係得兩個嗜好ga啫﹣﹣>就係食同瞓!
我時時都覺得.....其實做佢好過做人!正一係飯來張口呀~一日24小時,我諗小寶有廿粒鐘都係用嚟瞓覺嘅~其餘o個4粒鐘,都係食下o野呀~如下廁咁law!不過重有一樣特別嘅野,小寶會o係呢4粒鐘裡面做嘅~係咩?
就係.........


我同小王子爸爸結左婚15年o勒~o係我同小王子爸爸結婚之前,我係一個人住嘅~所以o個時我養左隻貓陪自己,佢就係小寶o勒!小寶今年17歲na~人地話貓一歲=人7歲


如果真係咁,小寶家下都成百歲lu~名乎其實嘅﹣﹣>家有一老,如有一寶呀!


究竟有咩o野,小寶會抽出佢o個寶貴嘅4粒鐘裡面嘅時間嚟用ga呢?就係﹣﹣>陪小王子練Piano o勒~


小王子每朝5:30am就開始練彈琴,而小寶呢~一聽見小王子彈琴,就會nana聲咁去坐o係小王子腳邊度,陪小王子彈琴。幾咁sweet 至得ga!不過正所謂物似主人形,我小寶同我係一樣咁有性格嘅~WHY?因為小寶係淨係鍾意聽彈琴ga啫~Cello同豎琴小寶係5吼嘅~頂籠過嚟兜個圈!但係如果小王子係彈琴,小寶例必坐足全程。


以前我o係HK,屋企都有養貓ga!次次我半夜一個人溫書,佢都會瞓o係我書台上面陪我,陪足一晚ga!不過佢係一路瞓一路陪law~佢就無小寶咁敬業na,小寶開眼陪喎~幾鬼有義氣至得gar?


今朝我偷影左小寶幾張陪練相,今日post比你地睇下~重有前幾個禮拜小王子有個豎琴Concert,呢隻歌係小王子作ga!post埋過你地睇下~