2012年7月30日星期一

小星飯糰盒



琴晚我超無聊睇返以前自己寫d Blog,好多我都完全無哂印象,睇下~睇下~笑到我反肚咁濟,5怪得之有d Blog友鍾意追文多過睇相,原來我講o野都幾好笑gar喎!!!hahaha....

自從小王子升呢做左中學duck,真係無以前咁多攪笑o野發生,日日淨係做功課都做到死咁濟,有時我都真係5知寫咩好。而且Sydney d人正常過Canberra d人N倍,所以無咁多令我O咀嘅事發生。

不過o係"聚寶盤"度有個熊貓Sir好攪o野。點解佢會叫做熊貓sir呢?就係佢5知點解圍住對眼嘅四周,都有個勁 勁 勁大嘅黑圈圍住,5係普通5夠瞓o個d黑眼圈呀~係真係好似熊貓圍住對眼o個對黑圈咁gar,就算你好遠好遠見到佢,你都會見到有兩個好似比人o岩o岩打瘀左對眼咁嘅黑眼圈。所以我一路都係叫佢做熊貓Sir嘅,我初頭同小王子講,笑到小王子死。hahaha.....

話說呢個熊貓Sir係音樂老師嚟,因為佢為人風趣,講o野又攪笑,所以個個小朋友都好鍾意佢gar。次次小王子執書包o個陣,一見到o個日有音樂堂就會話﹣﹣>
                       "好o野!"

究竟熊貓Sir有咩咁攪o野呢?

話說o係第二個term o個陣(則係上個term呀~), o係聚寶堂度無nana有好多堂都有人去監堂,erm....好像以前我地o個d見習老師咁呀~有人嚟睇佢點上堂law!不過o係"聚寶盤"度係學校自己d高層去監堂。我5知點解佢地要去監堂,不過阿熊貓Sir就緊張到死咁濟。
有份去監堂嘅人其中一個就係"聚寶堂"嘅校長,咁o岩去監熊貓Sir上堂 o個個就係校長o勒。熊貓Sir o係上個term嘅第一個禮拜就已經同小王子佢地講,校長會o係term尾度嚟睇佢地上堂,

重話.....
"o拿!你地5好以為我驚喎~查實我係一d都5驚gar!"

下一堂佢又話
"我真係一d都5擔心gar!因為當日就係校長請我嚟聚寶盤度教書gar o勒~"

堂堂都提住
"其實我真係一d都5驚gar!"
"咁係校長請我返嚟gar ma~我洗咩驚先?"
.............

之但係.......

熊貓Sir竟然用左三個月嘅時間去同小王子佢地排練,到時阿校長嚟到監堂o個時佢地要做d咩!

"o拿!我5係話驚gar~不過我地預習下到時個流程啫,咁到時無咁混亂ar ma!"

終於o係第二個term嘅所有音樂堂,頭o個半粒鐘都係比阿熊貓Sir同佢地"預習流程"。
初頭由.....
"o拿!到時你地米講d無聊o野呀下~"

到......
"好!家下預習埋到時會問嘅問題......."
"o拿!到時我會問咩咩咩,喂喂喂~阿邊個邊個你到時答呢條,阿邊個邊個你就答o個條。"

然後......
"喂!你地到時要自然d~我問o野o個陣你地要扮到第一次聽,5好比人一睇就知我地一早夾定呀下~"

距離校長嚟監堂嘅時間越嚟越近,阿熊貓Sir同班細路預習"上課流程"嘅時間就越嚟越長~終於到左最後一次"預習流程" o個日,小王子淋落堂o個陣問左熊貓Sir一個關於音樂嘅問題,熊貓Sir竟然話﹣﹣>
"咿?呢個問題問得好喎~小王子你可5可以o係下堂校長嚟監堂o個陣再問我多一次呀?"

小王子O咀-ing﹣﹣"吓?hahahaha.......好~"