2010年10月8日星期五

Rositta's Wedding Cake


婚禮終於結速o勒~我好鬼眼瞓!

所以休息左一day。

星期日嘅婚禮好成功,無論係Wedding cake o個part,一或係Catering o個part,都完全無出錯。淨係小王子爸爸幚我執溜左幾盒apple pie去啫~所以家下我有成百個apple pie晌屋企,真係5知點死!


星期日個個都食得好開心,主人家覺得自己好有面,猛咁多謝我!攪到我好5好意思~多咩謝呢?我又5係5收錢嘅!老實講~比著以前?真係比錢我都5做ga!but自從生左個大花筒小王子,咩鬼都話要學,攪到我乾塘。唉~果然係人窮志短呀!我而家無哂大志ga na~你地比錢我做餅la!hahaha………
5止淨係整個Wedding cake,連同當日招乎賓客嘅到會,都係我一個人做嘅~真係一個幚手都無!不過要o係呢度特別鳴謝小王子爸爸,雖然佢無幚我煮野,但係小王子爸爸幚我洗左好多碗同執左好多野!

d人見到個結婚蛋糕同咁多野食,全部O哂咀。N咁多人行過嚟同我講野,其實我最怕咁ga na~平時返church,我都係坐o係最近門口嘅位,方便完左可以即刻走~5洗同人打朝乎。我最怕d人行過嚟同我講野,最好就係企o係死角位,等d人見5到我!其實我係個宅女,所以鍾意留o係屋企上網~我5係好like同人講野嘅,o係網度同人講野,5洗見面,o岩哂我呀  !

呢個Wedding cake係4面睇嘅~咩叫做4面睇?則係你o係邊個方向睇佢,都係正面,都係5同樣!通常Wedding cake淨係得一個正面,轉過小小已經無野睇ga na!我未見過一個Wedding Cake好似我呢個咁~係4面都係正面嚟嘅。本來無諗過咁整,but整整下就變成咁~創作呢樣野好奇怪,通常我整cake都5會諗哂要點整嘅~我只會諗個大慨,到整o個時至一路發揮嘅。好似呢個cake咁,原先無諗過會用咁多花~but越整越多,到最後就蝕水o勒~

P.S.原來淨係可以upload 20張相,Catering食物嘅相要聽日至post na咁!


真係面面都係正面嚟ga!














你地見過切結婚蛋糕未?








夠200人食嘅到會~


ebook食譜之棒棒蛋糕



係na~係na~
米吹la~

你地睇左小王子天地咁耐,應該都睇得出﹣>我!即本人

<﹣嘅中文水平係去到邊ga la。家下要我寫篇"文皺皺"嘅食譜喎!係米要多小小時間先?我都知好多人想學嚟,趁呢個

聖誕節

整嚟威下ga o勒,所以我馬不停蹄咁edit個食譜同d相,終於完工,攪掂哂~

請鼓掌﹣>


<﹣喂!你做咩5鼓掌呀?個樣重要咁衰?
                                    

信5信我打你la na!

o拿!約法三章先下~AU$1蚊貨仔,

你地米複印 or 將份食譜放上網ar吓!d錢要用嚟幚補下小王子ga,你地5係想小王子無錢開飯哇?