2010年10月8日星期五

ebook食譜之棒棒蛋糕



係na~係na~
米吹la~

你地睇左小王子天地咁耐,應該都睇得出﹣>我!即本人

<﹣嘅中文水平係去到邊ga la。家下要我寫篇"文皺皺"嘅食譜喎!係米要多小小時間先?我都知好多人想學嚟,趁呢個

聖誕節

整嚟威下ga o勒,所以我馬不停蹄咁edit個食譜同d相,終於完工,攪掂哂~

請鼓掌﹣>


<﹣喂!你做咩5鼓掌呀?個樣重要咁衰?
                                    

信5信我打你la na!

o拿!約法三章先下~AU$1蚊貨仔,

你地米複印 or 將份食譜放上網ar吓!d錢要用嚟幚補下小王子ga,你地5係想小王子無錢開飯哇?

沒有留言:

發佈留言