2012年3月5日星期一

機械人三文治盒



琴日小王子跟左學校去做垃圾佬!吓?小王子係米周圍去扔垃圾?更係5係la~周圍去扔垃圾o個d係垃圾虫,周圍去掃街o個d至叫做垃圾佬呀!
做咩鬼小王子無nana走去掃街?唉~有頭髮邊個想做癩痢至得gar?之5係小王子間新學校規定每個小朋友都要做"社區服務"law。唉~又要規定一人一個禮拜要打3 Day波~因為獎學金入學,又要規定小王子要參加幾個樂團~功課多都不特止,家下連weekend 重要去掃埋街!!!小王子嘅學校生活係幾咁充實至得gar?
嚴格嚟講小王子琴日5係去掃街,應該係叫去担泥至o岩。因為小王子琴日係去左森林溪邊度執垃圾,佢返嚟o個陣,我重以為佢其實係瞞住我去左玩泥漿摔角嚟~小王子成身都係泥不待止,佢對新鞋更加係壯烈犧牲埋!!!唉~我鬼知原來佢係去担泥咩?如果我係一早知道係咁嘅環境嘅,我發誓o係小王子出門口o個陣,我係一定會死命攬住對新鞋5比佢著gar law!!!小王子話佢一去到,就不停有幾十條水蛭搏命咁想爬入佢對鞋度tim bor~幾鬼死恐怖至得gar!
之不過琴日小王子去完做"社區服務",返到屋企就輪到我為"社區服務"服務o勒~點解?嘩!小王子污"Jo"到好似成個人跌左入個泥氹度咁喎,返到嚟我幚佢洗左d衫、褲、鞋、襪幾耐至得gar?
o拿!Mr. 校長先生,老老實實o勒~我做o個幾個鐘計5計埋落去小王子o個十個鐘度gar先?

其實學校規定7年級每人每年要做十個鐘"社區服務",5一定要係去担泥嘅~學校派埋張紙過d家長,講到明咩係"社區服務",咩5算係"社區服務"。
小王子話幚爸爸媽媽洗車5算係"社區服務",之但係幚人地個爸爸媽媽洗呢~咁就係"社區服務"o勒!
小王子話幚爸爸媽媽剪草5算係"社區服務",但係幚人地個爸爸媽媽剪草呢~就係叫做"社區服務"o勒!
真係即時比佢吹到脹!
好明顯Mr. 校長教佢地做人要有公益心,但係5記得教埋佢地要孝順父母喎!而家d細路都經已係十指不沾陽春水gar ma,真係拾醒眼瞓都5見佢地做家務gar。家下重要規定要佢地做BUT 5準同自己屋企做喎~Mr. 校長!究竟你有無諗過我嘅感受呢?