2010年6月28日星期一

飯糰


呢幾個就係今次o係"嘩box教室" 教你地整嘅飯糰o勒~個video我上個禮拜已經錄好,但係到琴日我至有時間edit個video。今晚會將佢埋尾,然後up load上youtube。應該過兩日就可以post上blog o勒~~~係米好心急呢~~hahahahaha..........
就係知你地心急,所以post住幾張制成品過你地止住咳先!我係米心地好好呢~~~hahaha.........
點解我上個禮拜咁忙?除左因為接左個結婚蛋糕order,要research d cake之外。其實係因為小王子琴日要去audition,呢個係小王子第一個o係sydney嘅cello比賽。個比賽係18歲或以下~所有樂器一齊比,本來我地都幾有信心ga!小王子琴日表現都幾好啫!不過見到其他人大部份都大過小王子好多,老實講~我同小王子爸爸都有小小担心。不過我地更係5會同小王子講la~總之佢盡左力就ok law!其他人點,我地又無辦法控制嘅~你話係米?而家就要等佢地通知結果,我都5知幾時至有結果!

其實一向小王子去比賽,我都係同佢講﹣﹣
"總之你要try your best!如果你try左your best都win 5到,媽媽一樣會開心。但係,如果你無try你個best,but都win呢~媽媽係5會開心!" 

由細到大,我都係咁教小王子嘅~唯獨係今次!除左琴日o個個比賽之外,小王子下個月尾,重有一個大比賽o係sydney。再下一個月就考cello演奏級na~出年小王子要去sydney度考獎學金,所以我同佢講,如果佢想去sydney度讀書,就一定要考到獎學金,而想要考到獎學金,就要驘左呢兩個大比賽,同考埋演奏級,整靚個profile na!老實講~sydney d學校貴到飛得起,如果小王子考5到獎學金,我確實係大大鑊ga!而且我問過小王子,佢自己都好想轉去sydney度讀書。o係sydney,小王子可以o係音樂上面多好多機會!當然Sydney一樣會有歧視la~但係sydney徑掙好大,如果無料﹣﹣5理你係咩人,鬼佬都要收皮!我覺得...咁樣個game會fair d,5似而家咁!