2011年11月21日星期一

大頭仔雪人盒



其實有兩樣o野我覺得係無得免強嘅~一樣係音樂、而另一樣就係運動!
我有個舊同學o係HK,佢個女係讀某名女校嘅。佢同我講佢地學校規定所有人都要識彈琴,咁我同學個女咁o岩係5識彈琴,於是學校就要佢個女o係課外活動嘅時候,去學校個琴房度彈琴!!係要佢自己一個o係個琴房度彈成個鐘琴喎~
Blog友們!你地聽5聽得出呢句﹣﹣>
              "要佢自己一個o係個琴房度彈成個鐘琴"嘅問題所在呀?
個問題係﹣﹣>
                                                 佢根本都5識彈琴!

去琴房度彈咩鬼琴啫?真係吹脹喎~
好似運動咁,咁實在有d人係無運動細胞gar ma~真係迫都無用gar ?例如好似小王子呢類,行平路都會無nana PK嘅人,你叫佢去運動,米則係變相叫佢地去送死。
你地都知la~小王子一嬲都讀開男校ga ma,所以我同小王子揀去考獎學金嘅中學都係揀返男校。咁d男校又硬係好奇怪~驚死d男仔5識郁咁,一定係規定人人都要玩Sport gar喎!小王子出年去讀o個間中學,一個week要上幾堂P.E.就不在話下,個個星期六都要返學校玩Sport,而且人人都要揀一樣Sport主修。其實對d無運動細胞嘅人嚟講,你係咁chur住佢地嚟玩Sport,米賺佢地怕左運動~一諗起要運動就驚na!咁我又5係話要完全5運動喎~but要適名而止同睇人law!如果5係~咁同"要佢自己一個o係個琴房度彈成個鐘琴"有咩分別先?
咁你叫我揀喎~我更係揀游水la~點解?一定5會P.K.兼整親ar ma。點知佢地學校要游得叻至可以揀游水!!!我心諗﹣﹣>
                                                           "唓~玩咩?"
我一早就知,如果要揀至入到嘅話,小王子係完全無機gar na!上個禮拜,學校尊登搵左一日要d小朋友去試水,睇下邊個游得好。小王子出嚟o個陣,我問佢.....

我﹣﹣"點呀?係米游第一呢~?"
小王子﹣﹣"吾係呀~游第二呀!"
我﹣﹣"由後面倒數呀?"
小王子﹣﹣"wah hahahahaha....係尾二呀媽媽~我5知點解越游越浸呀!hahaha..."
我﹣﹣"hahahaha...."

咁則係游水無機la~咁重有咩o野揀呢?
其實除左游水之外,有一樣o野小王子係好想玩嘅~係咩?就係劍擎o勒~
小王子一同我講想揀劍擎,我就大叫"溫特ful" la~點解?係米因為玩劍擎夠型仔?
非也~非也~查實係因為玩劍擎o個套衫,將成個人罩到堪,無理由重會整親到la下哇?
不過原來劍擎要Year 8至可以玩,咁則係又無行la~咁揀咩好呢?
                        揀板球小王子又搾雞都無力
                    揀水球又分分鐘會浸瓜
                              揀藍球又會整傷手指
                       揀足球咩又5夠人跑
天呀~~~~~~~~~~~
咁則係無得揀﹣﹣>淨得網球!
哼!講到網球呢樣野,小王子三歲就開始學la~不過......
不過小王子玩5夠半粒鐘,就攰到好似就快C咁濟,你地都知小王子無o野似我,除左美貌之外,佢最最最似我嘅就係怕污Jo。我記得小王子細個去學網球o個時,個場係泥地嚟嘅,小王子見到個波碌左落地,又見到個地下有d蟻,嘩~佢本身就已經覺得個地下係超污Jo ga o勒,家下重有埋蟻,小王子直頭吾敢用手執返起個波,好似個波有菌咁~用兩隻手指仔篤全個波兩邊,然後重要口震震咁同我講﹣﹣"媽~媽~媽~媽~"
o個時我真係比佢吹到我脹呀~
雖則係咁,出年都係會揀網球做主修,其一係無得揀la~其二係打網球,無得埋身,應該會安全d,兼夾咁多樣Sport,係呢樣可以Hea~其他chur住咁嚟玩(要追要掙波),應該無得hea law!