2011年6月23日星期四

蛋皮壺



今日呢個煎蛋皮係新技術,我第一次整啫~果然係有小小難度呀!下次應該會整得好d ga na~小王子琴日話今日要帶熱Lunch,同想食炸豬排,所以我今朝尊登炸左塊豬排放入"嘩box"度呀!


其實我一直都好擔心,到小王子青春期o個時點算好呢?我點樣應付佢對異性嘅好奇心呢?呢單o野查實我已經擔心左好多年,我同小王子爸爸講﹣﹣﹣


 "唯獨係呢樣o野,我真係5識教law!"


小王子由細到大,所有佢睇嘅電視、電影,我會部都揀過哂。
sex呀~kiss呀~d主角著嘅衫太少呀~意識5好呀~有粗話呀~or d公仔太凸出女仔d胸呀咁﹣﹣>通通 NO!NO!NO!
小王子細個o個時,打打殺殺,有暴力嘅卡通﹣﹣>亦都 NO!NO!NO!
如果係去戲院睇嘅,我會一早預先Reseach好哂,知道套戲邊個位會有kiss,或者邊個位會有d小王子5應該睇到嘅o野。一到o個d位,我就會Cover小王子對眼ga o勒!


小王子大個o勒~而家同佢去睇Movie,5一定係睇卡通,由前兩年開始,小王子想睇嘅Movie,多數都係人做嘅~不過都係 G嘅,則係無論咩年紀都可以睇嘅。
PG嘅戲﹣﹣則係要大人陪至睇得o個d呢~我好少同小王子去睇。
M呢~則係要15歲以上至睇得o個d呢~我係一定一定5會比小王子去睇嘅........
除左一套﹣﹣
就係Transformer o勒!


有追開我個blog嘅blog友,都應該知道小王子第一樣開始收集同研究嘅~就係Transformer,玩左咁多年Transformer終於等到有Movie做,你話o個時我點好意思話5比小王子睇ar?其實o個時我睇完套戲於嚟好嬲,因為一路支持Transformer嘅都係呢班小朋友,有咩理由套戲會係M,兼有Sex scene,粗話又多,個主角間房重要有個裸女嘅Poster!!!
  嘩~有無攪錯呀?


我記得o個套戲我好忙,Cover 完眼又要Cover 對耳,真係攞命!
舊年年尾,小王子迷上Harry Potter,一個week之內刨哂7本Harry Potter。咁o岩o個陣Harry Potter有新戲上,所以我o係HK o個時就同小王子去iMax度睇Harry Potter。點知人地滿坐,我同小王子要分開坐,我o個陣真係好驚如果有咩5應該睇嘅o野,咁點算呢?一路睇,我就一路驚......點知真係有一幕,個女主角好似無著衫咁,同另一個男主角接吻。嘩~我幾驚呀~又行5到去小王子度Cover佢對眼,咁點算呢?我望過去小王子度......小王子竟然........


自己用對手cover自己對眼!!!


我真係忍5住笑左出嚟~我真係覺得小王子好鬼死可愛law!


所以o個時我帶小王子去學拉Cello,因為諗住第日小王子可以o係學校度參加弦樂團,下下都要去彩排,咁忙~應該無時間諗d無謂o野掛?你知la~


 無論男仔又好、男人又好~一無世藝就多o野諗ga na。


o係小王子8歲o個時,佢問我點樣生BB,我已經好清楚咁同小王子解譯哂,點樣make love,咩係sex ga o勒~我同小王子講,你有咩5明就問媽媽,千奇5好返學校同學同討論,如果你聽到有同學o係School度講sex,你記得即時彈開,如果5係比老師知道你就有死ga na!