2011年9月26日星期一

偷雞三文治盒 & 朱古力士多啤梨


係呀~偷雞呀今朝!點解?上個禮拜米應承左小王子,今個week會整多一次朱古力士多啤梨比班男子組食嘅~所以今朝我米忙嚟忙去整士多啤梨law!原先應該用d靚d嘅叉仔叉住d士多啤梨嚟浸朱古力嘅,BUT.....懶~ar ma!咁米求其用支竹仔吉住就算law。加上小王子鬼咁"笠籮",琴晚做功課做到鬼咁夜,今朝重要話做錯左小小,要我幚佢用卡紙剪過個立體形喎~所以今日個"嘩box"米偷雞小小law!


果然係光陰似箭,小王子返埋呢個禮拜又放兩假week Term Break o勒~又到Cap水Sir Cap水嘅時間o勒!

o拿!往時Cap水Sir 攪Holiday Program呢~就無咁張揚嘅,次次都係圍內o個班水魚BB參加ga啫。但係自從小王子佢地驘左全省小學國際象棋總冠軍之後,Cap水Sir 簡直好似上左電咁,o係學校度係咁勁Hard Sale國際象棋。你估佢真係咁熱愛Chess咩?米就係為左o係學校個Chess Holiday Program度搵真銀law。


嘩!今次Cap水Sir 個Chess Holiday Program嘅宣傳就認真誇la lana~又話憑佢嘅經驗,玩國際象棋可以提高學業成績、集中力、數學、判斷力、提高警覺、又可以從錯誤中學習......
總之意思大慨係﹣﹣>

"玩國際象棋能醫百病,有病醫病,無病就保命~"


我睇到張回條o個陣,都忍5住笑出嚟。
心諗﹣﹣"嘩!Cap水Sir 你認真誇la la呀~"
玩Chess係米真係可以提高學業成績我就5知,但係o係"最高貴學府"裡面,確實係玩Chess叻o個d全部都係讀書叻嘅小朋友。好似小王子o個個team,都係個個讀書頂瓜瓜嘅,其中一個重係攞左"最高貴學府"出年中學部嘅獎學金tim。


不過我最 最 最配服Cap水Sir 嘅5係佢嘅誇la la,而係Cap水Sir  o個份勇往直前,5怕死嘅精神。點解?因為以往Cap水Sir o係School攪嘅 Chess Holiday Program,我地張Cheque都係寫比阿Cap水Sir 嘅私人Account度嘅,不過今次Cap水Sir 竟然話5收Cheque,要現金!


嘩~Cap水Sir好o野!Cap水Cap到明目張膽,一睇就知佢係 瞞稅la。