2011年3月1日星期二

點只兵兵三文治盒



琴日講到澳加燦去到$10店極度失控,今日要同你地講﹣﹣
 澳加燦於商鋪內,慘被認作自由神!


話說澳加燦呢度去、o個度去,血拼大大小小無謂o野(無錯!o係外國,d無謂o野係最貴嘅,因為無謂o野雖然無謂,但係屋企無左佢就大大有所謂,正所謂5斬你斬邊個呀?)


又越講越遠tim!講番返嚟先下~
話說澳加燦血拼左一堆大袋小袋,咁雖然我地兩個阿燦out得很啫~之但係我地其他舊同學係in得很ga ma。o個日我地同幾個舊同學去行街街,5知做咩鬼,我心血來潮話想睇皮褸。於是乎舊同學甲﹣﹣in姐就帶我去到海運大廈,米住!係海運定係海洋呢?唉~總之就係某名店度睇皮褸la,咁一入到去,加洲橙(加燦)就已經力有不棣咁﹣﹣o係鋪頭角落張櫈度成灘尸狀態!淨得我澳洲橙睇皮褸啫~於是我同阿壽司哥(sale-s 哥哥)講.....


我﹣﹣"er......5該,可5可以比o個件皮褸我試下呀?"
壽司哥﹣﹣"o我~得!我馬上就去攞比你下~"(佢真係講馬~上~)
我﹣﹣"吓?咁又5洗馬上~"


試褸-ing~試褸-ing~試褸-ing~


壽司哥﹣﹣"咿?小姐,你係米o係廣洲嚟ga呢?"
我﹣﹣"吓?更係5係la~我係......."我都未講到澳洲o個兩個字,壽司哥就已經懶聰明咁搶住講........
壽司哥﹣﹣"o我~o係深圳、澳門?"
我即刻o係心度講左句﹣﹣
 頂~!明明係你講馬~上~ga喎,點都似你o係大陸嚟多過我la!
but個口呢~就話.....


我﹣﹣"有無攪錯呀?我o係澳~洲返嚟ga!"
壽司哥﹣﹣"..........."


o係呢個時候,我眼尾o急到第件皮褸......
我﹣﹣"er.......5該~可5可以比埋o個件皮褸我試呀?"
壽司哥﹣﹣"我馬上就去攞比你"
我﹣﹣"咁又5洗馬上~but最緊要快!"
壽司哥﹣﹣"呢件皮褸我地最好賣ga!好多客買呢個款ga~"
我﹣﹣"係?" 心諗﹣﹣我都幾有眼光喎!
壽司哥﹣﹣"係呀!最多住黑龍江嘅客買ga o勒~"
我心﹣﹣>#$^%$&^(*&)(%&#^*%


走o個陣我同d舊同學講.....
我﹣﹣"就係差個LV,如果我攞住個LV,佢地就5會咁估我o勒~"(查實我係連個LV鎖匙包都無嘅~)
in姐﹣﹣"好彩你無攞住個LV,人地至估你咁邊皮咋!如果你攞住個LV?人估你o係黑龍江度嚟tim呀!hahahahaha......"
我心﹣﹣>%$^&%*&^*$#&^%(*&)