2011年3月15日星期二

小兔寶寶盒



唉~我真係投行呀!一朝黑過一朝,聽日我試埋用閃光燈,再5得~我就真係5再post相na!

琴日小王子去左第一間、又係我同小王子爸爸最想小王子入到嘅學校度面試。因為小王子攞左雪梨音樂學院嘅獎學金,所以每個星期六10:00am就開始上堂,以前小王子淨係上Cello老師一課,所以我地都係o係星期六至搾車去Sydney,學完就即刻搾返番嚟,淨係車程~來回要成6個鐘頭ga!但係而家就5得o勒~因為小王子好早就開始上堂,而且重要一路上落去,所以而家要星期5晚就搾車去Sydney,然後瞓一晚,如果5係,5單止我同小王子爸爸會好辛苦,最緊要嘅係﹣﹣

如果咁樣小王子會好攰,咁小王子攰就自然無精神學o野la~咁攪法,到最後成件事米變左哂氣law?

所以而家每個星期5,等小王子放左學、去埋chess club、返屋企沖埋涼、練哂琴兼食埋飯,o係小王子差不多要瞓覺o個陣(即係7:30pm),我地至開車去Sydney。
點解攪到咁夜?
因為我5想哂左小王子d時間o係架車度ar ma,等小王子有多d時間,做下功課又好~玩下又好~總之就係佢瞓覺o個陣至開車,咁佢可以o係車度瞓,5洗哂哂d時間ma。
因為小王子最 最 最少嘅﹣﹣﹣就係時間o勒!

好似o岩o岩過左o個個weekend,就係因為小王子o係星期一度Audition,所以我地由星期5一路o係Sydney住到星期一。如果個個week咁住酒店,你地知5知要幾錢呀?
不過~上帝早有預備

我地以前o係Melb.嘅一個牧師去左Sydney度教神學院,佢比我地一家每個weekend都o係佢間Flat度過夜,呢個真係一個好大嘅commitment 嚟ga!比人個個weekend都o係自己度住喎~而且就算o個個weekend佢5係Sydney,佢比埋條鎖匙我地自己去住喎!
原來~ 天父真係一直照住小王子ga!

講返Audition先下~拉琴o個part,小王子係5會走雞嘅~一定係ok!除左要考拉琴之外,佢地重考埋小王子彈琴、聽同唱音(即Oral)、重有問問題o勒~雖然之前我同小子爸爸都有係咁二教過小王子如果人地問﹣﹣你有咩可以比返學校呀?你點解想嚟呢間學校度讀書呀?同埋你會5會掛住你而家d同學仔ar咁....之類嘅問題要點答。但係去到淋場.......人地無問呢d喎﹣﹣真係吹脹!雖然人地問嘅o野,小王子都答得好兼有禮貌,但係小王子即係小王子,佢d無理頭作風此終都係包5住ga law!好似當人地問小王子.......

考官A﹣﹣"你肯定自己想嚟雪梨度讀書呀?"
小王子﹣﹣"呢d o野我5知ga喎!你都知la~呢d o野係父母嘅決定嚟ga ma!"

考官B﹣﹣"........你o係學校嘅成績係點ga?"
小王子﹣﹣"我好鐘意睇書同英文!我讀寫能力好好、數學又good、重對Science好有興趣.......但係問題係~我學校嘅Science堂從來都5教我有興趣嘅topic啫!"

我睇....阿考官都比小王子吹到脹law!