2011年2月21日星期一

小白兔蛋包飯盒



有時其實我諗...
小王子最鍾意嘅~可能5係音樂,
小王子最 最 最 鍾意嘅﹣﹣係睇書!
因為小王子每晚8點就瞓覺,所以小王子嘅一日﹣﹣比平常人短好多。又因為小王子無咩時間刨書,所以小王子5會哂任何一個可以睇書嘅機會,
有時小王子會半夜起身刨書,
有時就靜靜雞5瞓,開個電筒仔嚟刨,
有時又會4、5點起身刨。
同小王子行街,佢可以一路行、一路刨
刷牙嘅時候佢又刨!
wee wee嘅時候又刨!
(poo o個時就更加5洗講la)
朝早o係車刨!
放學上車佢又刨!
每個星期六我地同小王子搾車去Sydney度學cello,幾個鐘o係車度,小王子一樣可以不停咁刨!
o係學校度一有時間佢又刨!
總然言之~小王子就係書不離手,一日刨到黑!


每日我同小王子爸爸,淨係鬧小王子睇書呢樣野,一日起碼鬧至少20次!
點解?
因為只要小王子一攞起本書,就無朝無日,你叫佢佢聽5到,你同佢講野佢又5理!總之就係十問九5應la~小王子一睇書,就好似Shut down左自己成個system咁樣,咩野都5理。


連小王子個班主任都話﹣﹣"只要小王子一攞起本書,佢要叫幾~次,小王子至會將本書放低。"
不過學生鍾意睇書,老師又更鍾意ga,所以我從來都無接過小王子老師因為小王子睇書嘅投數。


小王子重有一樣o野恐怖,就係小王子會一路睇書、一路同本書講o野,有時又會一路咁笑!!!!嘩~真係鬼上身呀!
所以話﹣﹣
做父母真難!個仔5鍾意睇書又擔心,到個仔太~鍾意睇書呢~又激氣!


琴日小王子去同學仔嘅生日會,玩得開心到不得了,我都成兩年無幚小王子開生日會na,點解?因為小王子嘅生日係o係一月頭ga,情形就好似你地8月生日一樣,放緊暑假,鬼得閒嚟參加生日party咩?所以小王子已經兩年無開生日會ga na。今朝我問小王子,下個月幚佢開個生日會好5好?小王子話好呀~咁我米問小王子想要個咩生日蛋糕law!小王子竟然話...
小王子﹣﹣"媽媽!我想要一個好似本書嘅Birthday cake呀,呢~好似本書打開左咁放o係個cake上面咁ga呢!"
真係比佢吹脹呀!