2011年9月20日星期二

甲蟲士多啤梨


查實小王子係5食士多啤梨嘅~

重記5記得上個禮拜我整o個個"士多啤梨飯糰盒"?o個朝我同小王子講今日個"嘩box"係"士多啤梨嘩box",嘩!嚇得小王子丫~小王子即刻好似鬼上身咁,不停咁講﹣﹣
  "但係我5食士多啤梨ga喎~媽媽!"



我諗o個朝小王子至少講多呢句說話5次!
我答佢﹣﹣>
"士多啤梨樣啫~"
小王子即時鬆左一啖氣,真係比佢吹脹!


咁點解今日我又整士多啤梨過小王子返學呢?之5係今日小王子學校又同女校o個邊Cross Campus law!今次輪到班女仔嚟佢地學校,而佢地就要每人預備生果嚟招乎班女仔law。
講多lum女仔~莫過於錢、花、朱古力同士多啤梨ga啫!
咁論錢﹣﹣>我地係"最高貴學府"嘅最"根"o個層!
論花﹣﹣>家下又5係要求婚!
論朱古力﹣﹣>班女仔家下個個都成隻水牛咁嘅身形!
咁無得揀la~得返士多啤梨ga啫,而且School都有見女校個個都十壯士咁款,叫d男仔請佢地食生果好o勒,咁我米整士多啤梨law!呢樣o野最氹得女仔ga la~而且呢期士多啤梨平呀!


到琴晚我同小王子爸爸,同埋小王子謝謝天父o個陣,小王子同天父講﹣﹣>
小王子﹣﹣"求天父比肥仔Christ聽日可以得到佢想得到嘅o野。"
我﹣﹣"吓?聽日肥仔Christ咩事呀?"
小王子﹣﹣"ee...媽媽~聽日咩日子呀?你知la~肥仔Christ最想咩ga ma~hee hee"
小王子講o個時係極其咁鬼鼠ga law。


我諗下~哦~肥仔Christ最緊張就係溝女ga o勒,聽日Cross Campus 喎,肥仔Chris應該連對祙都燙埋至返學law!hahahaha......
我病o個個禮拜,小王子開左個Piano Concert,今日Post張Poster同其中一個Video這你地睇下~