2011年11月15日星期二

聖誕老人飛碟盒



今朝瞓晏左,所以個"嘩Box"整得有d求其,敬請張就~


以前我地o個代,爸爸媽媽點會理我地學校d功課gar?吾似好似而家咁,做家務之餘~揍仔揍老公兼做埋個仔嘅貼身助理。有時真係連我自己都攪吾清楚﹣﹣>
                   究竟係我讀書丫?一或係係小王子佢讀?
辛辛苦苦捱到大學畢業,發毒誓以後吾睇書、吾用腦,兼同所有功課、老師講Bye Bye~點會諗到會好似家下咁﹣﹣>
                                                                真係臨老吾過得世!
不過咁~雖然我同小王子爸爸一嬲都有幚小王子拖做功課,但係我地一向都係本住﹣﹣>
                                                  做得精令、幚得精明!
呢個格言嘅~
好似我咁,一向都係幚下小王子做下勞作呀~填下顏色呀咁,但係個勞作嘅設計同內容,我係一定要小王子自己諗嘅。而小王子爸爸呢~就會幚下小王子做 Powerpoint Presentation 嘅最後Edit ,又或者係幚小王子將佢寫嘅文章打入電腦度gar啫。而Presentation呀~Project呀~文章呀~所有內容,都係要小王子自己做嘅。樣樣都同個仔做哂~咁佢點學o野呀?
點解今日我會講起呢樣o野呢?
話說小王子有個同學叫"占士甸"!佢叫占士甸吾係因為佢好似占士甸咁靚仔,而係因為佢真係叫占士甸,佢姓Dean名叫James。所以話如果你姓劉,就米鬼改個仔叫德華,吾係第日佢無劉德華咁靚仔,淨係比人笑都笑到面黃呀~其實我真係吾係好明占生同占太,當初點解會有呢個構思ga law!

我不得不承應~"最高貴學府"有樣o野係幾好嘅,就係每年每級要教嘅Topic一早就定哂gar o勒,不過用咩形式同點教o個個Topic呢~就由班主任決定,所以班班做嘅project同功課都可能會5同,但係Topic就一樣嘅。好似小王子今年個班主任,就係驚佢地會搵父母幚拖做功課,所以好多要寫嘅o野,班主任都要小王子佢地o係學校度做,無得偷雞!
小王子一講呢個消息我聽,我就即刻、立刻愛上左佢個班主任呀~大呼....
                                     
                     "Mrs. Johnson 萬歲~萬歲~萬萬歲~"


占士甸今年5同小王子一班,占士甸今年同雞泡魚一班。小王子一嬲都同我講,占士甸寫o野好好gar~不過今朝雞泡魚爆比我聽,願來占士甸淨係o係Home做嘅 "Home~work"做得好gar啫~一要o係school度做就奶哂o野gar o勒!雞泡魚話初初佢地班主任見到占士甸寫d文章,大讚﹣﹣>
                                             "你寫o野寫得好好喎~"

點知占士甸一o係學校度自己寫,水平竟然係中下!!!嘩~佢即時比班主任踢爆,原來一路d功課都係阿占生、占太嘅傑作。其實父母咁做,簡直係害左個仔,攪到個仔完全學5到o野,淨係學識偷雞!

呢條占士甸有鋪走捷徑癮,話說占士甸都係拉Cello嘅,但係就拉得麻麻過麻麻o勒~佢知道小王子拉Cello好好,占士甸以為小王子拉琴咁好,一定係有秘決至會咁嘅,於是有日佢問小王子....
占士甸﹣﹣"小王子(化名)!究竟拉Cello有咩秘決至可以拉到好似你咁好gar?"
小王子﹣﹣"o我~拉Cello其實有三個秘決gar!"
占士甸﹣﹣"咁係咩呀?"
小王子﹣﹣"就係Practice(練習)!Practice!同Practice o勒!"
占士甸﹣﹣"唓~"