2012年3月27日星期二

維庫蒂尼三文治盒


嘩!N咁耐無整過寵物小精靈盒呀~小王子今朝見到個"嘩!Box"鬼咁開心,猛話好靚。
以前o係"最高貴學府",個個都鐘意寵物小精靈,一打開個"嘩!寵物小精靈Box",人人都知係咩嚟,隻精靈叫咩名。不過o係"聚寶盤"就5同o勒~上次我整"PokeBall Pie",小王子一打開個盒,d人問﹣﹣"咩嚟gar?"
小王子話﹣﹣"PokeBall law!"
原全無人知係咩水,我相信今日呢隻嘅命運都會係樣。不過5緊要la~整"嘩!Box"最緊要係小王子開心啫,至於其他人識5識同懂5懂~通通不在我考慮範圍law!

呢個term小王子真係由打網球轉左去踢足球。唉~淨係o個套球衫同釘鞋,又斬左我二百幾!家下真係一頸血呀。其實我覺得小王子運動5好,5係因為佢無運動細胞,而係小王子無時間練習ga啫。點解我咁講?
小王子踢波分team,當然又係o係最咋o個team度la~有日小王子踢波,爸爸去接佢順個便望下佢踢成點,小王子爸爸返到嚟同我講......
小王子爸爸﹣﹣"我發現o個d咋運動嘅人,5係淨係運動咋咁閒單,根本係自己個人dumb 呀!"
我﹣﹣"點解呀?"
小王子爸爸﹣﹣"頭先我去睇佢地踢波,個波一碌去o個度,成棚人就走去圍住個波,但係到個波碌左出嚟佢地都5知,重個個猛o係o個度圍住嚟爭波!"
我﹣﹣"咁個仔點呀?"
小王子爸爸﹣﹣"個仔知個波碌左出嚟呀~個仔有d Common Sense law,其他人簡直連Common Sense都無!"
我﹣﹣"咁所以話啫~個仔運動5好係因為佢無時間玩啫,可能都5關無運動細胞事嘅。"

琴日小王子放學又去踢波,返嚟小王子同我講....
小王子﹣﹣"媽媽!今日好攪笑呀~"
我﹣﹣"點攪笑呀?"
小王子﹣﹣"今日個波碌左嚟我腳邊,竟然無人mark我,我直情o係度咁行,都無人知個波o係我度,到我行左好遠至有人發現原來個波o係我度,至o係好遠咁走過嚟咋!"
我﹣﹣"hahahaha...."