2010年11月9日星期二

恐龍骨盒



上個禮拜應成你地post我架冬甩機嘅相,琴日都無左件事tim!睇開d la~老人痴ar ma我。今日記得o勒~o拿!我買呢架冬甩機嘅時候呢~係有做小小功課嘅,我係確實有上網research過究竟邊隻冬甩機至係good ga。
咁據我嘅research結果呢~市面大慨係有兩隻冬甩機賣嘅(o拿!5計日本呀~日本重有幾種ga,有d直頭有紋tim ga!我好想買ga,but買5到咋!),另一隻係咩牌子呢~我就5記得左o勒~反正係平過我呢個好多,d review又話佢嘅熱力5均勻,整出嚟嘅冬甩d色5均"巡"喎!所以我就買左呢部o勒~佢一次可以整5個冬甩仔,細細個,都幾得意ga。HK 5知有無得賣呢部呢?但係我有d blog友話佢都有部冬甩機,所以我諗HK係應該有得賣嘅~But可能5係呢個牌子law!


越嚟越近返HK嘅日子o勒~一諗到可以過d 5洗練琴,又5洗日日趕頭趕命嘅日子,真係感動到想喊呀!明明5係我學琴ga?明明5係我讀書ga喎?點解家下我好似重慘過以前自己讀書o個陣咁嘅?慘絕人圜呀~~~~~

                               
我要報警!
                     我要報警呀!!

                 
我要告小王子虐母呀~
                                   5止!
                      佢重虐埋父tim!

           
而家做父母真係重慘過咩呀!