2013年6月23日星期日

吔吔嗚薑餅屋

老實講5係樣樣我想教你地做嘅o野都一定成功gar。


好多時我諗到一樣o野,o係個腦度練習左N次之後,咁當然o係個腦度預習係因為呢個
"活動"完全免費嘅,又5洗買材料喎~呢個直頭附合我個人嘅做人原則la。

之但係o係我認為完全無可能會出錯嘅情形下~好多時到實際做出嚟嘅時候都會無nana出現
滑鐵爐嘅情形嘅。Blog友們你地5好諗住我做咩都一定掂呀,我有時都會失手gar,所以你地失手o個時5好灰心呀,好多o野都係工多藝熟gar 咋。

好似今日呢個
"吔吔嗚薑餅屋"就係一個例子o勒~
查實呢間"薑餅屋"係我o係上個聖誕節打算要教你地做嘅o野嚟,完部o野都係用o係Super度買返嚟嘅餅干同糖果做,連焗爐都5洗開兼5洗搓又5洗攪。我初初做起o個時真係好靚gar,不過之後就有問題o勒,就係d威化餅一乾就會一層層咁裂開,本來做得幾靚都好,第日d餅就會開始一層層裂開哂。
o係咁嘅情形我更係5會o係"嘩!Box教室"度教你地做la,不過我吸取到教訓o勒~應承你地今年聖誕節教你地做個"懶人薑餅屋"下~