2012年10月8日星期一

鬼鬼怪怪盒


就咁嘅~雖然我成屋得小王子、小王子爸爸同我三個人,但係全屋嘅電腦就起碼有十部,咁其中三部係屬於本人嘅。

就係因為咁~好多時就算o係屋企,小王子爸爸都會無nana send email比我嘅,有時我會話小王子爸爸﹣﹣>
"有無攪錯呀?你send email比我?你同我講米得law!真係比你吹脹呀!"

而小王子爸爸就一定會話﹣﹣>


54; font-family: arial, helvetica, clean, sans-serif; font-size: 21px; line-height: 25px;" />" hee hee~方便ar ma!"

"聚寶盤" 有大把就係人都知gar la~學校全電腦化,學校有自己嘅攝影同錄影部門,淨係專業攝影師都有幾個,就算係朝早點名~個個"聚寶盤"嘅老師都手揸部 iPad,點名結果嘅資料即時傳入學校總機

學校家長日所有家長要見老師,"聚寶盤"自己有個尊做電腦程式嘅團隊幚"聚寶盤" 寫個programe,所有家長上網enter自己想見邊個老師同要咩時間,電腦就會自動幚你編個時間表,咩時間要見邊個老師一目了然,絕對5會同其他家長撞時間。

有日朝小王子爸爸至同我講原來之前小王子去Camp"聚寶盤"招義工媽媽,一齊去Camp兼煮飯,若然媽媽去左幚拖,個仔嘅Camp費用就收知己價!
嘩~早知我都去la!橫掂o係個Camp site度"聚寶盤"有個長注嘅廚師晌度,去到幚手都係執頭執尾gar啫~重有知己價喎,簡直係除笨有精la!

小王子爸爸話﹣﹣"聚寶盤"神早就send左email比家長la~你無收到咩?"
我﹣﹣"嘩!學校day day send幾十個email嚟,我有d真係係咁二立一立gar咋!"
係喎~平均每日我都收到成百個email gar喎,而"聚寶盤"就day day都更係有d email send比我嘅,我邊度睇得咁多至得gar?咁day day咁多email嚟講,忙中更係會有錯la~例如間5中我都會收到d 5應該屬於我嘅email嘅,好似有日我無nana收到個由"聚寶盤"嘅email,內容大慨係話﹣﹣>
"學校揀左45個小朋友代表學校出去校際田硜比賽,而好幸運地你個仔就係其中一個o勒~"

嘩!嘩!嘩!齋睇到呢個email我已經覺得係神跡嚟la~我個小王子喎!代表學校出去比賽田徑?

咿~睇嚟"聚寶盤"想輸嘅意志都好堅決下喎!!!


之但係無幾耐我又收到另外一個電郵,就係話﹣﹣>
"Sorry!之前個電郵send錯左,查實o個45人無你個仔份!"

Wah hahahahaha.........好彩我無期望啫~如果5係真係攪笑呀!


即刻我又收到小王子爸爸send比我嘅電郵......
小王子爸爸﹣﹣"係la~我o係度諗有咩理由一個o岩o岩至學識行嘅人可以代表學校去田徑比賽至得gar!"

我回﹣﹣"well~好似個仔咁一個o岩o岩至學識行嘅人嚟講,我肯定佢可以代表傷殘學校去比賽law!"

小王子爸爸﹣﹣"咁一定無可能係田徑比賽law~可能係鬥用擄掌行嘅 or 鬥浪費時間嘅奧運會law!"

我回﹣﹣" 咁o係浪費時間o個個項目,我肯定佢會攞到金牌law!wah hahahahaha.........."