2012年10月16日星期二

排骨精盒


而家d女仔真早熟,後生o個時日望夜望想生個女,而家諗返~好彩無生到女啫!

點解我咁講呢?

查實係咁嘅~
自從小王子升呢做左中學duck之後,多功課做就不在話下,兼夾份份功課都要用電腦做,查實再係咁d細路可能5再識點用手寫字gar o勒。因為小王子day day一返嚟就話要用電腦做功課,所以前一排小王子爸爸就買左部新電腦返嚟比小王子專用o勒~

o拿~就咁嘅,小王子爸爸幚小王子set up哂部電腦,兼且整到只要小王子一開部腦,部腦就會自動check email嘅。咁check嘅就更係小王子自己個email account la~前日小王子放學返嚟做功課,一開部腦就大叫........
小王子﹣﹣"wah hahahahahaha........."
小王子自言自語呢單o野神早就5係咩新聞,所以我同小王子爸爸當時都無太大嘅反應。之但係小王子又再笑........

小王子﹣﹣"wah hahahahahaha........."
我﹣﹣"咩事呀你?"
小王子﹣﹣"wah hahahahahaha........."
我﹣﹣"做咩啫?"
小王子﹣﹣"媽媽!竟然有個女仔send email比我話﹣﹣>我好愛你呀~你好靚仔呀~我愛你,希望你出年可以再嚟阿根廷la~我拉小提琴gar!"
我﹣﹣"5係哇?"
小王子﹣﹣"hahaha....係呀媽媽!"
我同小王子爸爸﹣﹣"wah hahahaha........"
...................

點解會無nana收到個咁嘅email呢?
有長追開小王子天地Blog友記5記舊年小王子被邀請去
阿根廷度開大提琴演奏會?大會重出埋機票連大人o個張都出埋,包埋食宿o個次呢~

重記5記得o個時我提過小王子o係大會宣傳冊Website裡面張相靚到好似假人一樣呀?呀5係~5係假人,係膠人先至o岩!hahaha.....
所以當時小王子一到步,當地d女仔已經掙住要同小王子影相,有d女仔行埋一邊,細細聲咁話﹣﹣>
               "真係佢呀~真係佢呀~"
o個時我重同小王子講﹣﹣>
     "今次死o勒~人地發現你真人5對路,直頭係整容前後咁嘅樣呀!"
點知d女仔竟然走嚟同我講,問我佢地可5可以同小王子一齊影相喎!
我當堂O哂咀~

而呢個o岩o岩send左個email比小王子嘅妹妹仔,其實無見過小王子,佢係睇返大會個Website,見到小王子張膠人相所以即時"愛上"左小王子嘅。

搞笑嘅係~
佢5單止send左個告白email比小王子,
佢重即時登記左o係小王子自己個website度,重要用3同名登記左3次,兼夾小王子o係youtubevideo佢全部刨哂,subscribe埋兼每個videolike哂。
小王子爸爸話﹣﹣
             "嘩~咩佢咁
積極?"
本來我諗住叫小王子回返個email比人
多謝佢愛上自己。之但係我諗下~諗下~
阿妹妹仔咁積極,如果見到小王子回email,容乜易send張裸照過小王子gar,所以都係當睇5到就算o勒~
睇嚟呢個妹妹仔真係愛死小王子,5知如果比佢知道小王子平時"著鞋5著襪,個人又好核凸"嘅話,佢會5會傷心到要自殺呢?

P.S.
o岩o岩post呢篇Blog o個陣,又有一個妹妹仔登記o係小王子個Website度,佢個usernameemail竟然係﹣﹣>
                    "Ilovejared@...........au"
我真係O哂咀!