2010年8月19日星期四

古食



前日小王子放學好開心咁同我講~
                         

 "我win左呀~媽媽!"

我﹣﹣"吓?你win左咩呀?"

原來佢地今日全班每人寫封信比班主任,薦自己做今日班活動嘅Shopkeeper。小王子呢個term學澳洲歷使,講左掏金成個term。今日佢o個班會set up個shop嚟賣以前去掏金嘅人食同用嘅野!


初頭我諗﹣﹣"更係個班主任錫小王子至揀佢la"
不過經過琴晚我攪到4點幾

......我肯定係阿班主任知道我一定會幚小王子準備一大堆野,所以至會揀佢law!真搵笨!!
                         
                       小王子驘左~
                              BUT
                      我輸哂~
                  形成單驘局面!


所以我得出左一個結論﹣﹣就係無論學校玩咩,個目的只得一個,就係"玩我"!
成百年前d人食嘅野,我鬼識咩!!!於是我又要開始做research na

~究竟以前d人除左透氣之外,重食d咩ga呢?真係自己讀書o個時都無咁勤力呀!如果當年我用對小王子呢個藝力去讀書,HKU都有得入la~家下真係捉虫!



講返成百年前d人食咩先~原來o個時人人都好窮,無咩錢。所以佢地食嘅野都好簡單,大至都係Gingerbread,Jonhnny cake,Welsh cake,Scone,Lemonade 同 Damper ar咁!d野嘅材料超級簡單,but我一睇個食譜就知5方好味la~學校班友話就話要懷舊啫,整到出嚟5好食,真係搵鬼"控"咩?所以我又要search幾十個食譜,將佢地撈亂,加長補短咁從新寫一個新嘅出嚟!

o拿!下面呢壇野係肯定十足以前o個d,but又100%好食過以前嘅~

就係呢壇野攪到我琴晚4點幾~


呢個就係Welsh cake o勒~





呢個係Johnny cake~






中間呢舊係Gingerbread~




足個係澳洲出名嘅Damper~


Scone~


Lemonade~