2010年4月6日星期二

比加波飯團盒



復活節假期小王子爸爸帶左我地去Gold Coast度玩,嘩!~~陽光與海灘呀
!我有無同你地講過,我係住o係內陸嘅地方,見5到個海ga!則係話﹣﹣我地呢度係無沙灘嘅!所以我同小王子次次一去到沙灘,就好似"猛鬼出籠"咁呀!hahahaha.......無法la~大鄉里出城ma~hahaha......

我地琴晚好夜至返到嚟,小王子今日又要返學喎~其實真係好鬼眼瞓law!好彩小王子返埋今個禮拜就放term break 啫!yeah~~~~~琴晚o係飛機度空中小姐比左包手指餅同Pumkin dip 過我地食。咁5洗講,小王子就更係5會食ga la~咁我一睇!﹣﹣"咿!得喎!返去用d朱古力dip左佢,再加d 100's and 1000's 米掂law!用嚟整"嘩box"得喎" ~~haha..

所以今日小王子嘅"嘩box"就多左幾條朱古力手指餅o勒~~~~~我係米好聰明呢?