2010年7月23日星期五

榴槤雪芳蛋糕


今日我好激氣!!!
我最僧最d人評論我點樣教仔。竟然有人o係小王子廚房話我﹣﹣"白字連篇~會教壞個仔" 喎!!!!

第一,我係用個口嚟教仔嘅,5係寫信教佢!

第二,我教5到個仔中文有咩問題?佢有中文老師教,而且我地根本就5可以樣樣野都自己教ga la~我地5係都想自己個仔叻過自己ga咩?樣樣都自己教得,咁個仔叻極都有限la~

我夠5識彈琴la~咁小王子係米就5可以去學彈琴先?我5明點解我5叻嘅野,就係會教壞個仔law!如果我話係我自己教小王子中文,就話會教壞佢啫~就係因為我知道自己中文5得,都以米搵人嚟教佢law!
我5明呢個人o係小王子廚房度留d咁嘅言係咩意思。講野完全無point,重話以前係教書,比佢教著真係死!既然佢5buy小王子,重哂時間嚟睇佢d野做咩?我寫blog同fb係自娛ga啫!如果邊個"can't stand having so many 白字",5該請移玉步過隔離blog呀!

對小王子,我一向都放哂全富心機同盡最大努力。我家下真係谷住條氣law!

為左証實我個拉柴-ing焗爐,係米真係拉哂柴!前兩日我試焗左幾個雪芳蛋糕。無溫度睇
,我係靠用隻手摸個焗爐門,估個爐家下係幾度ga啫!
淋時要焗雪芳蛋糕,所以屋企有咩就用咩。雖然我成日話﹣﹣
                 
"我屋企淨係無錢ga啫!"
但係原來,要整起cake上嚟~我屋企豈止係無錢?
原來重有好多野都無law!!!不過咁~~我屋企有個"叮噹百寶箱"!雖然佢裡面無"神奇縮細槍"同"隨意門",但係每一次當我打開我呢個"百寶箱",次次都會令我有意外驚喜嘅
~~~呢個就係﹣﹣﹣﹣
                           我屋企個冰箱o勒~~~
因為我個冰箱裡面d野多到,連我都5記得有咩o係裡面law!嘩~~你話幾咁浪漫先
?日日足不出户,就可以晌受驚喜bor!"路命滴 " 呢
~~嘩哈!嘩哈!
你地係5善moo得咁多law!

而今次嘅驚喜就係﹣﹣登~登~登登~
                           
 就係榴槤o勒!

榴槤雪芳蛋糕?咿!未整過喎!點整ga呢?
唉~橫掂家下淨得爛命一條
!死就死la~o拿!5好問我份量呀!因為我都5知喎!總之杰就加多d奶,呢樣多d,o個樣又少d咁law!


結果點?結果係勁好味兼鬼咁香tim bor~
頂!早知就寫低d份量la~今次真係成地蟲,由排執law
!激死呀!而呢個就係我前兩日所講嘅"捉蟲cake" o勒~
                   
              但願爐長久
                                ~晚晚焗曼頭!

榴槤雪芳蛋糕加cream~





榴槤雪芳蛋糕加橙酒Topping~