2012年3月26日星期一

班點三文治盒



上個禮拜"聚寶盤"家長日",其實任你見幾多個嘅~多數d家長都係見主科o個d老師law,兩三個倒la。But我同小王子爸爸就見左8個老師,淨係無見體育同聖經老師啫~
咁老師都比小王子嘅測驗同Assessment嘅成績我同小王子爸爸睇,原來小王子d測驗同Assessment嘅分,全部都係全班或者係全級最高嘅。呢樣o野真係令我同小王子爸爸好滿意,不過我地去見老師其實都5係想話淨係知道小王子嘅成績,因為我一嬲都知小王子嘅成績係無問題嘅,其實的同小王子爸爸係想知道小王子上堂嘅情況,有無搗亂呢?
個個老師都讚小王子上堂好乖,問問題又會舉手答,不過.........
.......不過個個老師都話........
                                     
                                  小王子會o係上堂o個陣睇書!

有d老師呢就話知道小王子已經做哂佢要佢地做嘅o野,所以由得小王子睇書。
數學老師Banance Lee就話可能上堂教d o野小王子識,所以覺得有d悶,於是乎佢由得小王子睇。
Technology老師女巫話﹣﹣"佢5止睇書,重同阿Super Junior 兩個o係堂上面一路做野一路哼歌喎!"
呢樣o野我明喎~小王子真係好似d變態咁gar喎,睇書o個陣又會自言自語、自己講自己笑,做功課o個陣又硬係無時停,左手寫字時隻右手硬係攪緊o野。而佢把咀更加係5停得,5係哼歌就同d功課仰計,總之就係一路講就一路做~真係變態嘅一樣ga喎!

Science老師話科學怪雞同我地講.....
科學怪雞﹣﹣"之前佢係有時o係堂上面睇書嘅,不過而家無na~"
小王子爸爸﹣﹣"係呀~個個都話佢之前上堂睇書,佢係書虫嚟gar,咩都刨!"
科學怪雞﹣﹣"係law!我試過收左佢本書,佢竟然轉刨本Text Book喎!"
我﹣﹣"hahaha....係呀~只要有字佢就刨ga na!"
小王子爸爸﹣﹣"係呀~係呀~"
科學怪雞﹣﹣"咁我見佢刨本Text Book米由得佢law!"
我﹣﹣"佢真係咩都刨gar,如果張台得樽Tomato sauce,佢就刨樽後面張招紙law!睇下有咩成份呀咁gar~"
科學怪雞﹣﹣"吓?hahahahaha......."

總括嚟講個個老師都好滿意小王子嘅表現,而且佢地個個都話面家小王子真係無再o係堂上面睇書o勒,所以完全無問題。