2010年12月3日星期五

蛋糕 order


究竟小王子攞5攞今年全年嘅學業獎呢?

   登!登!登登!
結果係.............
攞5到嘅~


有小小失望,不過無好5開心。今年5得,出年再努力過la~琴晚小王子攞左個French Award,其實呢個獎年年都係小王子攞ga na。我之前都講過小王子d法文好好ga la~不過.........Music Award 5係小王子攞,我就真係5開心o勒~今年個Music Award 比左個二打六。

 點解?
因為o係小王子三年級o個陣,我同小王子學校o個個Music Director吵大鑊,一直到而家,大家見到都係當大家透明嘅~佢公報私仇5比小王子攞Music Award 。我從來未見過咁嘅人,佢簡直無資格做老師,完全5尊重人。第一次佢對我超無禮貌o個陣,我同自己講﹣﹣"為左個仔,忍忍忍忍忍!如果佢針對我個仔,咁個仔日日返學就會受罪咁ga o勒~忍忍忍!"
所以o個次我真係慶到爆都無出到聲,學校個弦樂團指揮同我講﹣﹣

"佢對你都尚且咁,你可以想像佢平時係點對我嘅~"

呢條8婆不知所謂,對家長、對學生全無尊重及禮貌可言。唯獨係有兩個人,佢一見到佢地就好似隻狗咁,直頭"奶"埋人鞋底咁濟。佢地係邊個?就係o係呢度大學教音樂系o個兩公婆,個老婆係音樂系嘅管樂部Director。次次個8婆見親佢兩個,都好似隻狗咁。不知所謂,而呢兩個人嘅仔~就自然內定係小王子學校音樂獎學金得主la。記5記得我講過,小王子學校係捧第個拉大提琴嘅細路?就係佢地個仔o勒~呢個細路拉琴差到不得了,但係就係學校每年嘅音樂獎學金嘅得主,所有學校嘅大小表演,都係佢做嘅~問你地見過咁黑暗嘅學校未?
點解當年我同o個隻狗吵?我米話第一次佢對我超無禮貌o個陣,我死忍嘅~之後有一次,又係畢業禮,o個時小王子係學校嘅弦樂團成員,o個陣小王子得3年級,佢地要坐巴士去大學禮堂度采排。小王子自己係攞5到個大提琴上落車ga,而且小王子重有張特別嘅chair用嚟拉琴ga ma,o個時我要返工,又去5到幚小王子攞,米send email比隻狗,問佢可5可以5洗小王子去采排law!老實講,如果佢係話5得嘅~我死都死去幚小王子攞琴la~點知隻狗一路都 5 回email,到采排o個日嘅9點,佢至回話ok!咁我米無比小王子帶個琴返學law,點知放學o個陣,小王子同我講,話隻狗當眾鬧佢5帶琴。
我聽到咁真係即時慶過火屎呀!點解我要send email比佢先?就係5想個仔比人鬧啫~佢有無攪錯呀?
o個日o係畢業禮度,我問佢做咩因為咁鬧小王子,佢竟然yell返我轉頭﹣﹣係用YELL呀!我最 最 最 接受5到嘅~就係佢一路yell緊我ga,點知校長一行到嚟,佢竟然o係0.000001秒度5出聲,重即刻扮係受害者,兼超無孤。嘩~~~我係比佢呢個畫面嚇到出5到聲,我以為淨係電視至會有呢d畫面ga咋!
佢yell我嘅內容重離譜呀~真係到而家我o係度講返呢件事,都嬲到就快爆炸!
為左呢年事,小王子爸爸去學校度見個校長,咁當然個校長就更係幚住隻狗la~於是小王子爸爸就同個校長講﹣﹣

"以後所有學校嘅音樂活動,小王子都5會參加,以示杯葛,兼我地5想個仔o係任可情況下under o個個人嘅Control。如果佢o個年係小王子嘅音樂老師(好似今年),我地就無辦法,但係我地要將個仔有under佢嘅機會減到最低!"

我真係一講起呢間學校,就有講粗口嘅衝動呀~

呢個cake係之前嘅order,個色係人地要求嘅。今日o個個cake order,因為我架老爺相機拉柴嘅關係,所以影5到相比你地睇。
Blog友們!HK見na~
o係HK我未必會update個blog ga,可能要到1月中至會update ga na!