2010年1月26日星期二

大地魚粉炒油麵


登!登!登!登!
大地魚粉食譜第三擊﹣﹣﹣大地魚粉炒油麵

其實大地魚粉本身係無味嘅~ 佢係用嚟增加食物嘅香味同鮮味,所以5可以當調味料咁用,反而應該當佢係煮食嘅香料嚟用!

好似味精一樣,味精本身都係無味嘅~~但係將佢加落d食物度呢~~~又會覺得好好味bor!
當然~~~~大地魚粉5係煮樣樣都得ga! 如果用嚟煮d濃味嘅野,反而5 work喎
!因為佢會比d濃味嘅野完全cover哂佢嘅味,咁用5用都無關係la~~我覺得應該用嚟煮d淡味嘅食材,咁sin至可以發揮到佢嘅作用!

真係5係樣樣都得ga~~~我試過用嚟炒飯!5多掂law
~~~~~今次我用左佢嚟炒油麵,我一d肉都無放,淨係用左紅蘿蔔,薑絲,蔥同蘑菇嚟炒!加埋大地魚粉,個味竟然係出奇地咁夾喎~~~~


有興趣想試下大地魚粉嘅blog友,直接去老媽個blog度留言就得o勒~
http://hk.myblog.yahoo.com/bimama54/article?mid=24567




做法:
1. 油麵用滾水浸軟。
2. 開鑊爆香薑絲,落麵及紅蘿蔔絲炒軟。
3. 加生抽,老抽,鹽和糖調味。
4. 最後放蘑菇同蔥絲,加大地魚粉,炒至菇淋就ok o勒!

新玩具



自從舊年比我玩爛左個用左成8年嘅Kitchen Aid之後, 我一路都係好死狗咁用住部hand mixer 嚟整野!點知琴日朝整整下蛋糕,連呢部用左超過十年嘅hand mixer都死埋!!!!!

...........唉~~~~

............hee hee.....

今之重5大條道理同小王子爸爸講要買新野

!嘩哈哈哈

~~~~~~


咁家下壞左個打蛋器喎~~~~對於我嚟講呢個打擊真係有十級咁大ga! 如果一定要排......um....咁壞車嘅打擊排第一,跟住就係打蛋器ga o勒~~~~咁你話係米死sin?? 咁所以米係要即刻,係即刻出去買番個?

Kitchen Aid我就一嬲都有用開嘅~~but hand mixer我就5係用開呢個牌子,不過我都o急左呢個牌子好耐ga o勒~但係o個時舊o個個未壞ar ma! 所以米得個睇字law!
呢個牌子5係度度有得賣,所以我今次專登走去賣烘焙嘅專門店度問下,究竟呢個有咩好?

咁阿老板話呢個係英國嘅牌子,而且係市面上賣嘅hand mixer中最好ga 喎
~~~~咁橫掂都要買ga lor!米買呢個嚟試下law~又將真係幾好用喎,重有5個不同嘅轉速度可以揀ga tim!而且佢打得好集中,一般手動打蛋器好多時都會打到d野飛哂出盤,一係呢就係份量太少打5到。呢個就完全無呢個問題law~~~