2010年1月26日星期二

新玩具



自從舊年比我玩爛左個用左成8年嘅Kitchen Aid之後, 我一路都係好死狗咁用住部hand mixer 嚟整野!點知琴日朝整整下蛋糕,連呢部用左超過十年嘅hand mixer都死埋!!!!!

...........唉~~~~

............hee hee.....

今之重5大條道理同小王子爸爸講要買新野

!嘩哈哈哈

~~~~~~


咁家下壞左個打蛋器喎~~~~對於我嚟講呢個打擊真係有十級咁大ga! 如果一定要排......um....咁壞車嘅打擊排第一,跟住就係打蛋器ga o勒~~~~咁你話係米死sin?? 咁所以米係要即刻,係即刻出去買番個?

Kitchen Aid我就一嬲都有用開嘅~~but hand mixer我就5係用開呢個牌子,不過我都o急左呢個牌子好耐ga o勒~但係o個時舊o個個未壞ar ma! 所以米得個睇字law!
呢個牌子5係度度有得賣,所以我今次專登走去賣烘焙嘅專門店度問下,究竟呢個有咩好?

咁阿老板話呢個係英國嘅牌子,而且係市面上賣嘅hand mixer中最好ga 喎
~~~~咁橫掂都要買ga lor!米買呢個嚟試下law~又將真係幾好用喎,重有5個不同嘅轉速度可以揀ga tim!而且佢打得好集中,一般手動打蛋器好多時都會打到d野飛哂出盤,一係呢就係份量太少打5到。呢個就完全無呢個問題law~~~





沒有留言:

發佈留言