2011年11月29日星期二

肥豬盒



重記5記得上個禮拜我提過~每年最高貴學府都會o係年尾嘅畢業禮度,頒發一d全年大獎?例如全年總學業獎呀~全年總法文獎呀~全年總音樂獎同全年總運動獎呀等等等等。咁之前米話會有另一個頒獎禮,係尊頒發獎行比一d未到全年最好o個個,但係又相當好下嘅人嘅。往年呢除左畢業禮之外,就頒另一個頒獎禮,一次過頒哂呢d細獎嘅。今年最高貴學府將呢個頒獎禮分左做兩次,分開嚟頒呢d細獎。上個week o個個就係尊頒d 咩運動呀~音樂呀~法文呀~Chess呀......總之係吾等洗o個d獎la。

而琴日o個個頒獎禮呢~就係頒好似學業獎呢d比較大嘅獎行嘅,同樣地如果你o係琴日攞到獎,咁則係話你5係全年最另o個個,o係下個禮拜o個個畢業禮度,你5洗至意攞到獎。亦都同樣地,如果你o係琴日o個個頒獎禮度有獎攞,之前係一定會收到信通知嘅~
所以上個禮拜,次次我去信箱度攞親信,個心同隻手都相當咁震下~嘩!幾驚有學校信呀?好彩~無收到喎!hahahahaha......
琴日放學小王子一上車,我就問佢....
我﹣﹣"點呀?今日邊個攞學業獎呀?"
小王子﹣﹣"今日阿潺仔強、邊個邊個同阿邊個邊個都攞左學業獎呀!"
我﹣﹣"係?"
小王子﹣﹣"係呀媽媽!o個d同我有機會掙全年總學業獎嘅~今日都攞哂獎呀!"
我同小王子一齊大聲咁尖叫﹣﹣"呀~~~~~~~~~"
我同小王子不停咁o係架車度尖叫~
小王子﹣﹣"媽媽!如果人地打開我地道車門,聽見我地係咁o係度嗌,一定會以為我地係傻gar!"
我同小王子一齊﹣﹣" wah hahahahaha....."
我﹣﹣"咁睇嚟~下個禮拜個畢業禮,我要幚你燙埋條底褲去至得喎~"
小王子﹣﹣"hahahaha....."
我﹣﹣"不過係淨~係燙條底褲啫,其他野咩都5燙喎!hahahaha....."
小王子﹣﹣"點解呢?"
我﹣﹣"o我~咁樣做其實係有原因gar!"
小王子﹣﹣"係咩呀?"
我﹣﹣"就係等你到時一上台就除哂d衫,淨得條燙左嘅白底褲,咁可以話比人聽﹣﹣>Look!I'm sooo Pure~"
小王子﹣﹣" and soooo divine~"
我﹣﹣" and sooo fresh~"
我同小王子﹣﹣" wah hahahahaha......"

重記5記得邊個係潺仔強?呢~考考下試突然間嘔,又比人模擬呢單o野拍左個video,然後放左上Youtube o個個呢~
潺仔強同小王子一班,一嬲都係小王子攞全年總學業獎嘅勁敵,琴日當潺仔強上台攞學業獎o個陣,小王子情不自禁咁揸住左個拳頭仔chok左一下,然後講左一句﹣﹣>
                                             
                     " YES!"

咁o岩比坐佢隔離嘅蛇仔明見到......
蛇仔明﹣﹣"小王子(化名)!你做咩呀?"
小王子﹣﹣"吓?erm.....無o野呀!"
蛇仔明﹣﹣"咁你做咩咁嘅?"
小王子﹣﹣"吓......o我~我登佢開心啫~"
蛇仔明﹣﹣"o我~原來係咁!"

至於究竟今年小王子攞5攞到個全年總學業獎~就要等下個禮拜嘅畢業禮o個時至會揭曉na~





今日post埋小王子上個禮拜o係雪梨音樂學院拉Cello嘅表演過你地睇下~