2012年12月9日星期日

聖誕mini薑餅屋(嘩!Box教室)



好o勒~好o勒~上次講到小王子要去打網球比賽最後到底點呢?小王子究竟又會輸得幾~肉酸呢?

一或比佢"乎碌"驘左,成功保住佢o係其他人心目中"天才"形像呢?
最後..........

都話天父愛小王子gar la~可能天父一早知道呢單o野實左5只係普通肉酸咁間單,小王子落場打網球比賽,個場面肉酸到連天父都不忍呀~~~
所以..........
到最後..........
天父安排..........
落!大!雨!
運動會取消!
Wah hahahaha.........


o拿~天父果然有遠見,明知若果小王子落場打,場面分分鐘肉酸到慘不忍睹。而且又要顧及小王子o係其他人面前嘅個人形像,又5想小王子let得House 太DOWN,又怕小王子太自悲喎.......

於是天父安排o個日落大雨!
嘩!天父勁呀~
                          雙驘呀!


好o勒~好o勒~
今日又教你地做d得意o野,就係聖誕mini薑餅屋o勒~老實講我都係o係第度睇返嚟gar啫!原本我諗住教你地用買返嚟嘅威化餅研大薑餅屋嘅,不過我自己研完之後發現﹣﹣>
               靚就靚o勒~不過好似難d喎!
於是我就諗起之前見過呢個mini薑餅屋o勒~
呢個薑餅屋可以插o係個標邊度,咁就可以一路飲咖啡,一路食薑餅。不過就算5用嚟插杯,一間間排好放o係個大碟度,用嚟做party嘅小食都好正gar!

溫馨提示:
1. 薑餅屋度門嘅大細係視乎你隻杯嘅厚度嘅,所以5好懶,一定要試做一個先,睇下你隻杯係要用邊個size嘅門。

2. 5一定要用icing嚟痴間薑餅屋嘅,可以用溶朱古力嚟痴都得。
做好嘅薑餅粉糰係好軟身嘅,我提議o係入袋之後將粉糰放入雪櫃(平時放牛油o個格),雪一個鐘倒就攞出嚟,用兩張烘焙紙夾住嚟roll,roll至2﹣3mm厚,然後成塊薑餅皮同連
烘焙紙一齊放o係個焗盤度,再放入冰箱(放雪糕o個格)度雪,今次要雪到成塊薑餅皮硬哂至好攞出嚟cut形。

3. cut形o個時盡量快手d,如果發現塊薑餅皮開始軟,就要再放返入個冰箱度再雪。

4. cut好嘅薑餅形要放o係焗盤度排好,然後成盤放入冰箱度雪硬,最後再成盤放入焗爐度焗。咁樣會令薑餅形焗好之後5會發得太多,因為如果薑餅發得太多,到要痴埋成屋形o個時就會比較困難o勒~

5. 焗好嘅薑餅形,如果發得太多or薑餅形個門口位變得好窄嘅話,就o係薑餅出爐o個時即刻用刀將薑餅修切,呢個動作一定要o親熱做,因為d薑餅一凍就會硬左,咁一必就會碎gar o勒~

P.S.粉糰可以前一兩日做好放入雪櫃度雪,預先做起嘅薑餅粉糰焗起反而無發得咁起,間屋會易研d tim bor~


薑餅粉糰材料:
自發粉  1/4杯
面粉  2杯
黃糖  50g
糖漿 85g
baking soda 1茶匙
薑粉(ground ginger)  1湯匙
牛油  125g
蛋  1



Icing有兩重,一係用真正嘅蛋白整,一係用蛋白粉嚟做。

Icing溫馨提示:

1. icing裡面嘅檸檬就係令到icing乾左之後變得好硬嘅關建,所以5好5落檸檬汁呀!

2. icing一接觸到空氣就會好易變硬,所以做好嘅icing要用濕布蓋好,再用保鮮紙cover住佢。

3. 如果發現icing有小小出水,就用匙大力攪動幾下或用打蛋器再攪就ok。

4. 如果發現icing有太杰身,可以放幾滴水落去再攪幾下。(記得係遂滴水嚟咁加呀~因為小小水就會令到icing好希gar na)

5. 若然發現d icing太希嘅話,就放多小小糖粉再攪均就OK o勒~

6. 用嚟痴薑餅屋嘅icing我提議可以杰身小小,咁樣個薑餅屋會易痴d。

7. 如果覺得d icing用嚟做裝飾時,gi完太快乾痴5到彩糖,就可以加幾滴水落icing度,等佢希身小小o勒~

蛋白icing 材料:
新鮮蛋白 1隻
糖粉 225g
檸檬汁 1茶匙

做法~
糖粉用篩過清除大粒,將所有材料一齊用打蛋器打5分鐘至杰身就ok。


蛋白粉icing材料:
Meringue Powder  1湯匙
糖粉  500g
水  75ml
檸檬汁

做法~
糖粉用篩過清除大粒,將Mergine Powder用水攪均,再將所有材料用打蛋器打5分鐘至杰身。


mini薑餅屋嘅圖樣o係呢度﹣﹣>
mini薑餅屋圖樣(記得每個圖樣要cut兩塊呀!

P.S. 教學video o係相下面,碌落d la~