2011年9月21日星期三

甲甲蟲飯糰盒



等我唱隻歌先~
lalalala~在森林和原野有甲蟲同香蕉~la la la la la la la la lalalalala~
哈哈哈哈哈哈.....


琴日小王子學校嘅Cross Campus終於過去,小王子話有多同學仔好想食我整o個d朱古力甲蟲仔,但係一個都無食到!Why?米就係次次見親女校班女仔,小王子學校o個d男老師就一定~必定~玩Lady's firstga law。我一早就話士多啤梨氹得女仔ga la~Lady's first喎,班女仔重5搶哂d朱古力甲蟲仔食咩!所以到男仔開始食嘅時候,係連半隻甲蟲腳都無淨law。(我打算第日叫小王子攞士多啤梨去求婚算na~)所以我應承小王子下個禮拜 再整朱古力士多啤梨佢地班男子組食。


琴晚食食下飯,小王子同我講....
小王子﹣﹣"媽媽!我今日見到肥仔Christ,佢終於可以將自己d頭髮梳平na~"
(肥仔Christ係o個d天生爆炸裝,用梳係梳5到頭嘅德國仔嚟)
我﹣﹣"吓?真係?咁米好攪笑law?"
小王子用手禁住自己d陰﹣﹣"hahaha...係呀~係呀~呢度平ga!"
我真係齋諗肥仔Christ個樣都覺得好笑,平時爆炸裝 更硬梳平d陰,個場面會有幾震撼?
不過肥仔Christ為左琴日攪咁多o野都無用,因為佢個夢中情人Barbie無返學,嘩哈哈哈哈哈哈.......真係超級攪笑law~


小王子有個同學叫印度王子,樣貌普通、高度普通、智 商普通,不過家世分分鐘顯赫。小王子琴日一放學就即刻同我講﹣﹣>


"媽媽!你5會相信今日發生左咩事~"
我﹣﹣"發生左咩事?"
小王子﹣﹣"有女仔約會印度王子呀!"
我﹣﹣"吓?5係哇!"


...............事發經過...............
成班男子組吹水-ing~
印度王子﹣﹣"有一樣o野女仔做左,就會令到個男仔知道佢鍾意自己嘅。你地知5知道係咩o野?"
男子組﹣﹣"咩呀?咩o野嚟呀?"
印度王子﹣﹣"就係約會o勒~偏偏我o岩o岩就有一個!"
男子組﹣﹣"嘩~嘩~嘩~"
小王子﹣﹣"邊個約會你呀?"
印度王子﹣﹣"Somebody~"
小王子一路大聲咁唱﹣﹣"印度王子like Somebody~印度王子like Somebody~"
攪到印度王子要即刻同成班男子組講" Somebody"究竟係邊個。


 嘩!已經寫到咁長tim~但係琴日d攪笑o野重未講哂,聽日再繼續講下~
今日再post多個小王子上次Piano Concert嘅video你地睇下~呢隻歌係我嘅"賣飛罰"嚟ga!睇下會5會都係你地嘅"賣飛罰"~