2010年6月23日星期三

面包超人三文治盒+菜乾豬骨湯



我可能無同你地講過,小王子一嬲講野都"且東且西"。總之你問佢東,佢就會答你"西  北",偏偏5答"東"~極其有性格!佢講野~口講一半,個腦又講一半!則係話﹣﹣小王子好多時候講野,一半係用個口講,另一半o係個腦度諗左,但係佢又5知佢未將"腦o個半"講埋出嚟。所以攪到好多時d人都5知佢講緊咩!


小王子有樣野係似足小王子爸爸﹣﹣就係一味鍾意兜圈!總之就一味講周邊,講極都未到題o個隻。唉~~

我記得初初同小王子爸爸拍拖,真係同佢溝通5到!都5知佢想講咩?o個時小王子爸爸o係見我之前,會用紙寫低想同我講咩,到見面o個時就會攞張紙出嚟睇下想同我講咩!hahahahaha......都幾攪笑ga!

講野一味講周邊呢樣野,小王子就肯定係遺傳from小王子爸爸!5同嘅係小王子嘅"且東且西"情度,已經超出左一個地球人會做嘅標準o勒

~有幾句說話我成日同小王子講﹣﹣﹣

1. 我都5知你講咩!
2. 爸爸!你知5知佢(小王子)想講咩呀?
3. 你可5可以講重點呀?

如果你叫小王子寫"小明歷險記",佢寫3頁都未寫到阿小明行出門口呀~重講歷險!
小王子另一個死月就係﹣﹣做野慢幾十萬拍,兼完全無時間觀念!
而以上呢兩樣野加埋就大大大問題na~~~你地想像下小王子作文?
最慘係小王子英文好好,識好多深字~於是孚又越講越遠..................
次次小王子考作文,我都會同佢講幾十次﹣﹣"記得老師話重有5分鐘o個時,就咩都5好理,拿拿聲寫完佢。你寫5完重衰過寫得5好呀!"
琴日,小王子學校作文,我朝早5記得提佢埋尾呢單野。放學o個陣.......
我﹣﹣"咿?今日school 要writing喎!點呀?寫5寫得哂呀?"
小王子﹣﹣"寫5哂呀!" 佢係輕妙淡寫咁講嘅~
我﹣﹣"吓!!!!!!!!!" 我就好大反應咁應嘅~
我﹣﹣"我米同你講過好多次,老師話重有5mins o個時,你就拿拿聲finish嘅?"
小王子﹣﹣"But媽媽呀!老師就係要我地5finish個story bor~" o拿!佢又開始講一半,又諗一半o勒!
我﹣﹣"有咩理由老師會要你地5finish佢ar!"
小王子﹣﹣"個story 係~~~~要我地個5finish ga!" 我開如估到小王子想講咩~
我﹣﹣"係米老師要你地寫個story,要to be continue咁呀?"
小王子﹣﹣"係呀!係呀!" 真係聽死人呀!
我﹣﹣"o我~~咁個topic係咩呀?"
小王子﹣﹣"無topic ga!任我地寫。"
我﹣﹣"咁你寫咩ar?"
小王子﹣﹣"我寫 “The agent of death” !"
我﹣﹣"吓?你寫detective story呀?" 順道講句,最近小王子迷上左睇偵探小說,佢重o係school library度,借左好多希治角嘅書返屋企刨!
小王子﹣﹣"係呀!我寫murder story呀!佢係F.I.嚟ga!"
我﹣﹣"咩係F.I.呀?"
小王子﹣﹣"F.I.係 Forensic Investigator!"
我﹣﹣"o我~~"
心諗﹣﹣咿?叻仔喎!5係好多小朋友識寫睇偵探小說ga bor~
我﹣﹣"係?咁叻仔!咁你個story講咩ga?"
小王子﹣﹣"我個story呢~就..............省下一萬字!"
我﹣﹣"吓!!!!"
小王子﹣﹣"做咩呀?媽媽?"
佢d咁嘅"且東且西"同兜圈手法,直頭就係寫偵探小說嘅人選la~~最閉.....
我﹣﹣"你有無見過一個main character,一出場就死ga?"
小王子另下個頭﹣﹣"but我o個個無die 喎!"
我﹣﹣"咁你有無見過一個main character,到最後5分鐘先至出場?"
小王子用對完全放空嘅眼神望住我,佢都5知我講咩!
我﹣﹣"你個topic係咩?"
小王子﹣﹣" “The agent of death” law!"
我﹣﹣"咁邊個係main character?個detective,係米?"
小王子﹣﹣"係呀!"
我﹣﹣"咁佢幾時出場?"
小王子﹣﹣"oh!but媽媽,我5知原來twenty mins 係咁short ga ma~我無time呀!"
我﹣﹣"咁你應該即刻將個topic轉做"The mystery murder" ar ma!"

其實佢個story係寫得good ga!最閉小王子用左大部份篇幅嚟講條友點比人隊淋,到阿agent出場o個時,都差5多要"to be continue" o個度死呢~