2012年3月7日星期三

谷谷雞三文治盒



5知你地知5知道,其實我有兩個Blog ga呢?有d Blog友鍾意用Yahoo blog嘅。咁其實yahoo blog又真係易用兼方便好多ga喎。之不過o係我Face book個Fan Club度,我係放另一個blog嘅link上去嘅,其實兩個Blog post嘅o野都係一樣,只不過有人慣用yahoo blog,又有人齋睇5留言,所以用咩blog都無所謂ga啫。
前一排有本網上雜誌﹣﹣"LOVE kids Magazine"搵我做訪問,兼且邀請我o係佢地度開新Blog,個訪問出左na~如果有時間可以去o急o急bor﹣﹣>

http://issuu.com/lovekids/docs/lovekids_issue_01?mode=embed&layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fcolor%2Flayout.xml&backgroundColor=FFFFFF&showFlipBtn=true&autoFlip=true&autoFlipTime=6000

我o係"LOVE kids Magazine"度開左第三個Blog(5洗驚~其他兩個blog我會繼續寫),o係呢度好多blog友呢三年幾以嚟一路見証住小王子嘅成長,寫新blog要重新介紹同交代過小王子嘅人物性格,其實真係有d難度,寫得5好~人地可能以為你o係度哂命,其實我都有d擔心。
有興趣嘅blog友可以去睇下我個新blog整得靚5靚~
                               http://lovekids-littleprince.blogspot.com.au/

我同小王子搬左嚟Sydney都有三個幾月o勒,大部份時間無小王子爸爸o係身邊嘅日子亦都過左三個幾月o勒。時時都有人問我﹣﹣>
                   "適5適應呀?習5習慣呀?開5開心呀?掛5掛住小王子爸爸呀?"
我都會答﹣﹣>
 "我無諗過呢d問題,因為無論我適5適應同習5習慣~都5會改變到事實。"

你地話5係咩?就算我5適應,就算我5習慣,個事實都5會改變gar la~我又5會因為咁同小王子返Canberra嘅。所以最好嘅方法就係"5好諗~向前望!"

小王子o係新學校好忙,好鬼多o野做,功課又多、Assessment又多,又要規定一個week要打幾日波,又要規定參加幾個樂團。之前我米提過學校神早派左本o野比家長,寫明邊科今年有幾多個test,有幾個份功課同有幾多個Assessment,要o係邊個week交、幾時考試、重講埋邊份功課係占全年嘅幾多分嘅~
其實我重未講完本o野裡面重寫左d咩,點解我見到本o野會腳軟呢?o個本o野除左寫明今年有咩要交同考之外,其中裡面重列明埋﹣﹣>
                               "欠交功課十大籍口"之不被接納!

籍口一﹣﹣>壞機!
                     電腦壞左!﹣﹣>不被接納
                     Printer壞左!﹣﹣>不被接納
                     無論屋企有咩電器壞左而道至欠交功課!﹣﹣>不被接納
籍口二﹣﹣>我病!
                      無nana病!﹣﹣>不被接納                    
所有無nana病嘅人要比老師檢查要交o個份功課嘅進度,因為你係"無nana病"至交5到功課gar 啫,份功課無理由你一d都未做,所以要比老師檢查入功課你做到邊度。                        
所有無nana病嘅人,無論係有心病 or 有身病:都0要o係交功課o個日嘅9:30am前,打電話去校務處。兼要寫信比校長,重要o係第日返學o個日,親自同校長解釋點解會欠交該份功課。
籍口三﹣﹣>因為點點點,所以我做5哂!
                     無論因為點點點都﹣﹣>不被接納
所有因為點點點而交5出份功課嘅人,都要去同Head of House解釋點解你做5哂,你攪5掂就放學留o係度佢搵人攪到你掂為止。
除左Head of Department之外,o係任何情況下無任何老師可以私人醒比多幾日你做。

籍口四﹣﹣>我5記得帶!
                     提早老人痴呆者﹣﹣>接納!不過~
                     痴呆一day(第二日交):少10﹪分數
                     痴呆兩day(後日交):少20﹪分數
                     痴呆三day(大後日交):少30﹪分數
                     痴呆四day(大大後日交):少40﹪分數
                     痴呆五day(大大大後日交):少50﹪分數
                     痴呆六day或以上:校長私人醒嘅,都係扣50﹪分

所以你地話,我接到本o野點會5腳軟至得gar?所以家下我day day都問住小王子聽日有無o野交呢句說話,至少十次呀~因為交漏一份or遲交左一份,分分鐘影晌年尾個總成續攞5到個A gar!
所以家下我day day都問