2012年2月16日星期四

Pokeball 批點心盒



今日又出"嘩!點心Box" o勒~
原來學校放題5
係淨係得PieSausage roll咁寡~重有Bread Roll Sandwich 揀gar喎~勁有誠意law校長
無錯!
家下我就係等緊小王子o係學校度練管弦樂團(係呀~篇Blog琴晚寫gar!),而小王子呢~就猛o係度食放題o勒。恐防有新嚟嘅Blog友,等我係咁二提一提咩係School放題先下~事源係咁嘅~話說小王子每個星期三都要o係學校度練管弦樂團6:30pm-8:00pm gar~咁學校知道d學生忙,怕佢地無時間食Dinner所以每個星期三就搵人送定好多o野食同飲品比佢地食,連甜品飯後果都包埋,重要係任食。所以我稱之為﹣﹣>
                                     "School 放題!"


本來小王子出門口之前,已經諗定
等間食咩Pie,重打算靜靜雞"粒"二個返嚟比小王子爸爸,得小王子爸爸Weekend返嚟食。點知今日放題係食Bread Roll幾鬼死失望呀佢個眼神hahaha......其實個Bread Roll好正喎~我見有好多5同餡揀gar,又有雞肉,又有Ham咁。

今日要同你地講下小王子打網球~有追開小王子天地嘅Blog友都知,小王子嘅運動細胞一嬲都係mama地
。之前我提過小王子新學校規定所有學生要揀一樣運動做o個年嘅主修,而我就幚小王子揀左網球,貪佢可以hea打!hahaha.....本來小王子有提過話可以去踢足球嘅,不過我同佢講﹣﹣>"踢波?我無o野驚呀~我驚個波5小心咁碌落你腳邊,跟住你"惡"高頭一望﹣﹣嘩!幾十人一齊向你衝過嚟踩偏你咋!hahaha......"
咁小王子棄足球,走去打網球就更係笑料百出
la~例如一係接5到波、一係就5知個波打左去邊度law!有日小王子放學又要去練網球,咁我去接佢o個陣米成機o急下佢打成點law。o拿!佢地就分好多team嘅,計程度嚟分咁la~好似小王子呢d網球初哥就更係同其他奶都未戎BB級數網球手一team la,本來咁都係好事嚟嘅~
之但係小王子o個個"對手"﹣﹣>"肥叉"
重弱過小王子o個度死呢

我見佢地打來打去,次次都係小王子做開波,但係阿肥叉哥又硬係接5到ga喎!咁佢接5到,小王子米又再開law~重之就係
一個一味o係度開波,一個就一味o係度執波law!場面真係勁攪笑。小王子爸爸重打電話嚟問我,問小王子打網球打成點喎~我真係5知點答佢,
心諗﹣﹣>
           "唓~打咩啫?接到波至叫打喎!家下個波都無打返過嚟~"查實我都5知小王子咁叫5叫係"打緊網球" law!!!"
最攪o野係小王子話阿肥叉哥個老豆"肥佬"同佢地兩個講.....肥佬﹣﹣"o拿!我比兩個月時間你地兩個,如果兩個月後你地打得驘我嘅~我就請你地食雪糕。"
因為我一嬲都教小王子5好貪心嘅,人地話買咩比你都要話5好,所以小王子就話....
小王子﹣﹣"吓?5好na~5好na~"肥佬﹣﹣"吓?你5想要雪糕呀?咁你想要咩呢?"肥叉特然間插咀﹣﹣"我知~佢想要~~~錢!"
然後佢地三個就o係度大笑!

有日小王子打完網球返嚟同我講....
小王子﹣﹣"媽媽!我今日打網球,一打就將個波打左去對面場na~"我﹣﹣"唓~咁有幾勁啫?人地都5係叫你打到咁遠,你呢d叫做出界呀!"小王子﹣﹣"hahaha....係呀~個個見到我將個波打到去隔離場,人人都話我"Powerfull"(好勁)呀!"我﹣﹣"唓~打出界有幾Powerful啫!"小王子﹣﹣"係呀~所以我同佢地講﹣﹣"I maybe Powerful(好勁), But not Accurate(5準確)!"hahahahaha....."
我﹣﹣"hahahaha........"