2012年5月28日星期一

海獅三文治盒



預告下先~聽日"嘩!Box教室"教你地整"嘩!Box",有興趣學整"嘩!Box"嘅Blog友千奇米錯過na下。

小王子係"字蟲"呢單o野,神早就晚經5係新聞嚟。所以小王子d近視重深過我呢~係一dd都5出奇嘅。我記得初初驗到小王子有近視o個陣,我真係5開心左好耐好耐,個心一味諗﹣﹣>
最衰都係我la~教小王子起身要睇書,一定係因為咁至近視la!
最衰都係我la~比小王子o係車度睇書,實係因為咁至會近視la!
最衰都係我la~朝早無去小王子房睇下佢夠5夠光睇書,肯定係因為咁至近視la!
最衰都係我la~自己咁深近視,家下害到個仔o勒,必定係因為咁佢至會近視la!
............(省下一萬個理由!)

o個時我真係5開心左好耐,總之賴得就賴,咩都係因為自己至會攪到個仔咁。
但係~經過琴晚之後,我 要 平 反!!!
小王子近視呢單o野實情係非我所願,亦都同本人係完全無關。

話說我地屋企門口有欑街燈,對瞓覺嚟講係真係叫幾光gar,不過未到可以搬張台出去打邊爐嘅情度law!琴晚小王子入房瞓覺一個鐘頭之後,我入小王子房攞o野,而小王子竟然.......
黑mama咁將自己個頭伸左入𥦬簾後面個𥦬台度~揸住本書用欑街燈照住嚟睇!!!

正因為小王子刨得太~投入嘅關係,所以完全5知我入佢房,更加係完全閃避不及,即時"斷正"。
無錯!我入到去小王子房o個剎那,我同小王子大家對望左十秒。外加兩個O咀~
我O咀係因為﹣﹣"5係哇?咁都比你諗到?"
而小王子O咀大慨係因為﹣﹣"Oh~~今次玩完na!"
我O完個咀之後當然係兩眼冒火,然後話﹣﹣"5怪之得你d近視咁深la!"
而小王子O 完個咀望住我o個一個"斷正"眼神亦都係超無奈嘅。

所以o係6年後嘅今日我要o係度呈清﹣﹣>無論小王子d近視再深到咩情度,都完全同本人無關,小王子要自己付起全責!!!

有Blog友留言想我post埋"嘩!Box"嘅材料~
今日"嘩box"材料:
自己焗嘅面包一個
芝士半塊
火煺一塊半
生菜
青豆一粒
鵪鶉蛋兩隻