2010年2月4日星期四

小丑的眼淚

今日5 post野食,淨講心情!

我最怕o係人面前哭哭啼啼,所以我5開心都好少會同人講,就算係同老公我都好少講。身邊嘅朋友覺得我好攪笑, 係佢地嘅開心果!!但係~~~邊個會見到"小丑的眼淚" ~~~或者應該話係無人會在乎!

我真的難過了!!!!!!!!!

我最睇5起o個d成日將自己什麼孤單、寂寞 掛o係口邊嘅人!因為真正嘅孤單係連將佢講出口嘅氣力都無~偏偏個個都受呢套。其實邊個喊先就係驘家嘅道理我一早就知,只不過我學5乖,一直5肯妥協。

可能因為咁樣,所以永遠都只會有人搵我幚手。但到我真係要人幚忙嘅時候,又永遠見5到o個d所謂嘅朋友!點解o個d時時要我幚忙嘅人都突然間變哂做隱形人嘅?原來世界上根本無真正嘅朋友,o個d關心你嘅說話,原來通通都係假!so sad~~~~~我以後會學乖,5會再信人ga na!

麵包超人盒



其實小王子從來都未睇過麵包超人! 我o係網上買野嘅時候,小王子見到好多麵包超人嘅野賣,佢問我~~"媽媽!呢個係邊個嚟?" 我同佢講呢個叫做麵包超人。小王子話"佢都幾得意喎!"

重問我可5可以整麵包超人"嘩box"比佢得5得tim!

咁小王子叫到就更係得la~所以今日我做左個"嘩~~麵包超人box"比小王子做lunch!其真我都未睇這麵包超人ga!所以就上網睇下o係套卡通裡面重有邊個人物law~~