2011年11月23日星期三

聖誕花環盒



無論你地點講都好~我真係覺得做老師係一份好工。試問o係呢個地球上,重有咩工係﹣﹣>
        一人之下,萬人之上呢?

雖則要受一人氣,但係下面重有萬幾人比過你出氣喎!有壓力?吾開心?呢d o野~人工包埋ga la ma!份份工都係有壓力、份份工都係吾開心gar la~5係淨係做老師至係咁gar喎!!!
好似小王子三年級o個時個班主任咁,日日YELL,日日鬧~係又YELL、5係又YELL~攪到班細路仔個個覺得返學好似返地獄咁,有個小朋友重因為受5住個班主任日鬧夜鬧,終於精神崩潰,返返下學都要即刻返番屋企,重停學左一排,你都知la~而家d o靚仔心血少,5嚇得ga ma。呢個老師o個年比d家長投數到暈,不過學校都重死撐佢,咁我都明嘅~如果你一投數就即刻炒佢,學校重威信何在呀?不過呢個老師o係o個年嘅年尾就即刻比"最高貴學府"炒左。
咁你話o勒~日日搵人出氣都重要有錢收喎?呢d工去邊度搵至得gar?

小王子有個同學仔叫"魔童",魔童有個細佬讀4年級,但係佢地兩個就曳到飛得起,時時打人都不在話下~魔童個細佬"小魔童"重要有種族歧視,尊蝦同打d有色同學。佢地兩個見校長多過見父母,小王子話佢地時時比校長昭見,個個同學都話﹣﹣>
            "呢d係家族傳統!"

上次雞泡魚同我講魔童個媽媽超無禮貌,雞泡魚話上次學佢同小王子要幚"最高貴學府"做接待,所以o個日係School Uniform free day,但係佢同小王子都要著校服返學。雞泡魚話o個朝佢同小王子o係學校門口做緊接待,魔媽突然間停左佢架老Ben o係佢地前面,然後好無禮貌咁問佢地兩個....
魔媽﹣﹣"咩今日係School Uniform free day咩?"
雞泡魚&小王子﹣﹣"係呀!"
魔媽﹣﹣"咁你地兩個又著校服?"
雞泡魚&小王子﹣﹣"因為我地兩個今日要做接待ar ma~"
雞泡魚話魔媽吾該都無聲,淨係留低左句粗口就揸住架老Ben走左o勒。

琴日小王子同我講,魔童又比校長罰吾準返學。我問小王子知5知點解?咁小王子就例必話5知ga la~不過小王子話老師同佢地講,今次魔童係因為三次對老師無禮貌喎~
今朝見到雞泡魚,我問佢知5知點解魔童會比人罰5準返學......  
雞泡魚﹣﹣"我淨係知道個日山村老師叫魔童執起舊垃圾去扔,魔童話﹣﹣>“點解你自己5執呀?”"
我﹣﹣"咿?有point喎~"
雞泡魚﹣﹣"之後魔童重對住山村老師做左呢個表情-->Bu~~ "
我﹣﹣"咁佢又抵死na~"
雞泡魚﹣﹣"d老師真係好奇怪!有次個垃圾筒明明就o係老師隔離,但係佢竟然老遠咁叫我過去,然後比舊垃圾我,叫我幚佢扔落~佢隔離o個個垃圾筒度喎?我心諗﹣﹣“點解你自己5扔呀?”"
我﹣﹣"吓?5係掛?"
小王子﹣﹣"係呀~係呀~有次明明舊垃圾就o係老師腳邊,個老師又老遠咁叫我過去,叫我執起舊垃圾喎!我5明點解佢5自己彎低身執起舊垃圾喎!!!"

唉~有時我真係5係好明d老師究竟個心諗咩?
又話要教d小朋友正直﹣>但係Cap水Sir又明目張膽咁瞞稅!
又話要教d小朋友做事勤力,5好怕蝕底﹣>但係自己腳邊舊垃圾都5執!
又話要教d小朋友要控制情緒,5好亂發皮氣﹣>但係自己就日Yell 夜Yell!
又話要教d小朋友5好貪心﹣>但係自己生日就一早通知哂d細路!
又要教d小朋友要有責任心﹣>但係生日之後o個日又更係話病要請假!

須知道佢地咁攪法~我地d家長都同佢地一樣﹣﹣>有壓力同5開心,都好難做下ga我地!

真吹到脹~