2010年11月15日星期一

炭燒熊盒



                唉~
我都5想咁講ga!
                             But
                             天呀~~~~

                天呀~~~~~~


金賢重唱國語歌真係好好聽呀~~~~~
我點知?咁金賢重去左亞運開幕禮度唱歌ar ma~重要係唱國語歌tim bor。
點算呢?我好似真係重左毒tim!好彩我係澳洲C9,5係韓國C9 啫!如果5係我真係怕我會去探佢班law!hahahahaha.....
                                            唉~
                                 幾十歲人都
...........
                                        唉~唉~

今個禮拜會好忙呀~記5記得之前我講過,話接左個大嘅Party cake order
?今個星期五就係Birthday Party na,所以呢幾日都要開始準備整個cake。唉~重要整埋個放cup cake嘅台,雖則話收返錢啫~but麻煩ar ma!呢度真係咩鬼都5放便ga,我想搵舊發泡膠成起個台啫~周圍搵都5見有發泡膠賣,真係發癲呀!比著o係HK?落樓下文具店就攪掂la~唉~家下我都重未諗到要點攪。真係死得呀!

PS.今日呢兩份係芝士燒豬肉三文治同芝士燒牛肉三文治,再加上我5小心整燶左小小份多士,所以係明正言順嘅"炭燒熊"o勒~