2010年6月16日星期三

豆腐戚風蛋糕


其實以前嘅野,我都好耐無諗起過!琴日突然間諗起以前讀大學嘅事,真係越諗越激氣。點會有d咁賤嘅男人ga?點解o個時我會5出聲死忍ga啫?有時真係好嬲自己。我肯定呢個賤男人而家o係HK某間中學度教緊數學,或者係你個仔嘅數學老師都5定bor!如果係,你個仔就要小心d na~~~如果你激嬲佢,佢肯定記你一世,5會比好日子你過!

其實整野食都係一種藝術,好睇心情。我琴日心情5好,真係整5到"嘩box"。所以今日無"嘩box"!加上小王子聽日又cross campus........總之聽日要整大野,我已經有今晚5瞓嘅準備ga o勒
~~~呢單野我留返聽日至講,順個便8比你地聽肥仔Christ聽日見到佢個ex-girl friend,會5會有咩攪笑野發生。hahaha....
好彩肥仔Christ5識中文,又5識上我個blog啫!5係比佢見到我o係度爆佢大鑊就死na!

今日post呢個係前幾日有人訂左嘅生日蛋糕。佢講明要豆腐蛋糕,其實我都將鍾意食豆腐cake,有陣好淡嘅豆腐味~好light咁law! chocolate bow我係第一次整,所以整得ma ma。再加上我整cake o個日得幾度,凍到死,攪到我d朱古力乾得重快過我個荷包。總之就呢咁hea la ~下次我一定要整得靚d。