2012年2月9日星期四

虎虎蛋包飯盒



小王子做左中一仔,o岩o岩升中學,老實講其實我5係幾慣!5知當佢大個仔丫?一或重係BB仔?當佢大個仔咩?佢又咩都要我提住,對自己嘅o野永遠都5在心。當佢係BB咩?嘩~大佬!成12歲na喎~就快娶得老婆tim la!

新學校有好多Club都係o係Lunch time度攪嘅,唉~每日已經得兩個25分鐘一d都 5 Big 嘅 Break,重要o係o個時去社團活動,咁你話有咩理由小王子會有time嘆個"嘩!Box"至得gar?一個禮拜5日,每日兩個break,一個用嚟食o野,則係話一個Week得返5個break係得閒嘅~

小王子參加左Chess Club,一個week有兩日要去捉棋,咁則係話得返3個break係得閒嘅~前日小王子返嚟同我講,話佢參加左學校嘅Chirstian Study~一個week又要查兩日經,則係話成個禮拜得返一個5Big 嘅 Break﹣﹣則係25分鐘係得閒gar啫!咁你話o勒~邊度得閒gar啫?

重有喎~因為小王子係獎學金入學嘅,正所謂﹣﹣
                                           "人出錢,你出命!"
就算佢叫我去担泥,我都CC地氣去担la~

所以學校要小王子參加o個d樂團呀咁,我點敢Say No至得gar?一個Week又有兩個朝早,7:30am 就要返度學校參加弦樂團,重有一日放學6:30pm﹣8:00pm 要參加管弦樂團。
小王子返學已經有萬幾樣o野攞,咁則係話托琴呢個 "重" 任係落o係我度la~
o拿!老老實實o勒~家下我真係5係高過小王子好多ga啫,頂籠高佢一寸、半寸倒。佢攞5到嘅o野,我係5見得會攞得好到law!!!
之但係次次小王子要o係學校度練琴,我都要即刻變身做奴才﹣﹣>
                                                             
                  托到隻狗咁呀!(托個琴去學校,拉完又要托番返屋企。)

重有喎~一個week規定兩日放學要打網球,每個星期六又規定一定要返學校打網球,重有一日放學要代表學校出去其他學校度比賽捉棋喎!
                                                           
咁你地話o勒~係米真係忙到嘔先?我諗o係度畢到業嘅學生,個個都係萬能俠!

所以我打算試下早餐比飯小王子食,晏就就淨係食個小食Box,咁小王子就5洗用咁多時間o係學校度食o野,5洗佢咁趕la ma!