2011年3月30日星期三

小小動物三文治盒



重記5記得之前我提過,小王子攞左今年Sydney Conservatorium Music(雪梨音樂學院)嘅獎學金?咁佢地每年都會出一本新嘅書,用嚟介紹佢地嘅~而家就要開始準備出年o個本ga o勒,佢地呢兩年請左個美國嘅攝影師嚟幚佢地影書裡面d相,我見過今年o個本~
影得好靚ga!

今年小王子有份影出年o個本,o岩o岩過左o個個星期六就係嚟同小王子影o勒~小王子一嬲都好鬼怕醜,但係又死5認ga bor~咁無nana有個人嚟同佢影相,佢初初連鏡頭都5敢望呀!hahahaha......不過影左一陣又ok bor~個美國攝影師哥哥同小王子影完之後,望住自己部相機個Mon~一路搖頭一路話.......

攝影師哥哥﹣﹣"Such a beautiful young man!"
我﹣﹣"What can I say?He got my genes!"
hahahahaha.......

我偷偷地o係佢地影緊相o個時影左幾張相!




初初影~好怕醜!
 
影影下~成個醒哂!