2010年9月15日星期三

Mrs. Kennedy生日蛋糕


上個禮拜有日,小王子放學同我講﹣﹣"媽媽!今日Mrs. Kennedy生日呀!"

我﹣﹣"係呀?咁你5早d講?可以送d野比佢ar ma~"

小王子﹣﹣“ 我都5知~"

(正路la~小王子真係咩都5知ga!十歲o勒~佢連自己屋企個電話号碼都5知,咁佢重有咩可能知老師今日生日至得ga?by the way,其實小王子連我同小王子爸爸幾時生日都5知ga!唉~)

我﹣﹣" 咁不如媽媽整do野比你聽日送比Mrs. Kenndey la,你想媽媽整cake or 整cookies?"

小王子﹣﹣" erm.........咁整cake la!"

我﹣﹣咁你想媽媽整咩cake?

攪左一輪~小王子最後決定要玫瑰蛋糕!

我﹣﹣"嘩~咁浪漫呀?"

小王子﹣﹣"點解呀?"

我﹣﹣" Rose ar ma~every girl都like rose ga la~要5要媽媽寫d咩字上去呀?"

小王子﹣﹣"媽媽!你千其5好寫字上去呀~5係Mrs. Kennedy 會以為我想向佢propose ga!"

我﹣﹣"咁好la~我寫I LOVE YOU la!"

小王子﹣﹣"5好呀媽媽!佢會以為我fall in love with佢ga!"

我﹣﹣"咁好la~我寫I HATE YOU la!"

小王子﹣﹣"NO~~~~~~~媽媽!I HAVE no any feeling with her呀!"

我﹣﹣"O~K~咁寫I have no feeling with you but happy birthday la~"

小王子﹣﹣"媽媽呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"

我﹣﹣"hahahahahaha......."

o個晚,我整左呢個玫瑰蛋糕比小王子攞返學,送比班主任。

小王子放學同我講~Mrs. Kennedy 今日好sad,因為佢媽媽就快die,佢講比佢地聽o個時重喊tim!小王子話佢見到Mrs. Kennedy 喊,就去攬住佢~跟住其他小朋友都一齊攬住老師。小王子話雖然Mrs. Kennedy 好sad,但係佢送個蛋糕比佢,make佢有小小開心。

小王子個班主任都老老地ga,所以佢地o個班重有一個assistant,係help Mrs. Kennedy 嘅~

小王子話o係第二個break嘅時候,assistant去攞個蛋糕切比所有小朋友一齊share。

咁個assistant就問小王子﹣﹣"你個cake放左o係邊ga?"

小王子﹣﹣"o係staff room個雪櫃度,the cake is in the white box!"

於是阿assistant哥就去左教員室度,重切埋成個cake至攞落嚟

小王子見到個cake好奇怪~~~"點解5同今朝我帶返嚟o個個嘅?"

於是阿assistant哥就同小王子講﹣﹣"呢個5係你個cake咩?"

小王子﹣﹣" erm......I am afraid not!"

其他小朋友係朝早已經見過個cake,知道係玫瑰蛋糕。

有個小朋友食左件cake一啖就話﹣﹣"thats why it taste just like Tiramisu!"

assistant哥哥﹣﹣"吓?你又話in the white box度嘅?"

小王子﹣﹣" I mean~in the big white box,5係呢個small white box呀!"

assistant哥哥﹣﹣".............................呢~個~係校長ga!"

即時全場靜哂...........

然後..........

全場大爆笑!

assistant哥哥見個cake都已經比佢切到碎咁濟,重分埋嚟食tim!

於是佢話﹣﹣"erm.....咁5緊要la~我地照食la咁!"

o個班o野重即刻講﹣﹣"等間比校長見到你切左佢個cake,就會話﹣﹣"You're fire!" hahahaha............"

成班o野笑到停5到!

最後佢地食哂校長o個個Tiramisu,再食埋我呢個玫瑰蛋糕o勒~