2010年3月2日星期二

負電拍拍與正電拍拍盒



越嚟越覺得,能夠每日為小王子準備"嘩box"係一種幸褔。好驚5知o係幾時會力不從心地不能再為佢準備!


日無"嘩box",因為我病左!如果你一路都有睇開我個blog,應該會發現我時時都話好眼瞓! 因為我有一種怪病﹣﹣Nacolepsy.
呢種病令我一日24小時都覺得眼瞓,就算係拃車停紅燈,我都會瞓著。呢個病令我5可以好似正常人咁生活,除左體力5夠之外,連拃車都會有危險,所以我好少
出街,如果5係必要(好似要接小王子放學或者學野),我都會留o係屋企度上網!除左要食藥之外,醫生同我講,有呢種病,可能會突然間4支無哂知覺,連o野
都講5到。我同佢講,我未試過咁!

星期日我經歷左第一次病發,o係教會聚會嘅時候,突然間呼吸困難,4支完全郁5到。我情緒突然失控,o係聚會嘅時候突然大喊!小王子爸爸將我成個抱起去嬰兒房。全教會嘅人都以為我係情緒病發,我o係度程清﹣﹣我無痴線!我係Nacolepsy病發啫!

星期日晚本來想整蛋皮公仔,但係整 整下真係支持5住。所以琴日朝我同小王子講,媽媽5舒服,你今日買Lunch order la!
 

我希望可以一直為小王子做"嘩box",一直到小王子話"媽媽!我大個仔na~~5洗再整"嘩box" 比我ga na!" 為止!
呢個係媽媽一個小小嘅心願!

小王子話
負電拍拍同正電拍拍係孖生嘅,所以一整就要整哂佢地o勒!