2013年1月6日星期日

得意年果



小王子放緊暑假,"嘩!Box"就無gar na不過"嘩!Box教室" 就會照出嘅。
查實我呢排好忙呀~我好似未同你地講今年我將會出版我人生第一本食譜o係呢本食譜度我除左會同你地分享一d我的最愛食譜之外(例如.南瓜芝士餅、豆腐雪芳蛋糕、榴槤蛋糕........),我重會同你地分享蛋糕裝飾嘅心得同秘決教埋你點做糖花、朱古力花。重有點樣可以用最間單嘅方法去做一d食得嘅花去裝飾蛋糕,包連5歲嘅細路仔都識做,但係出到嚟個樣一樣靚到嚇死人嘅。

今次連結婚蛋糕都會教埋你地做,究竟幾層高嘅蛋糕係點整gar呢?點樣包糖皮,點樣插糖花.....全部都教哂你地。重有好多曲奇、cup cake同超少甜嘅cake pops食譜如果你地對做西餅有興趣,又想做d好似我做嘅西餅咁靚嘅話,就一定5好錯過na。
喂!喂!喂!你地o係度又食又拎左咁耐,都係時候倒嘔返d出嚟比我na。hahaha........

記得到時去書局度買番本na,米淨係企o係book shop度刨完就算ar下~5係我本書濟消影響我心情,咁我心情5好就無靈感,無靈感就諗5到o野教你地,咁你地無野學就無得整o野o係人地面前懶得戚,無得整o野o係人地面前懶得戚嚟講又影晌返你地自己個心情.....嘩~真係大家都無so gar!hahahaha.......

好o勒~話歸正傳先下。
今日我教你地做"得意年果",查實我本人嚟講呢就5食乾果嘅,不過之前有日華仔同我講話HK好興用Chocolate coat 嘅乾果嚟擺全盒,重話有d地方賣到貴一貴,叫我不如下次"嘩!Box教室"教做Chocolate coat乾果喎。

咁橫掂我未諗到下次"嘩!Box教室"教你地做咩好喎,於是米決定教你地做呢樣o野law。之但係我小王子媽媽o係度教得你地嘅,點會淨係用塊乾果dip朱古力咁間單至得gar?更係要攪下o野,硬係要攪到好似好勁咁,但係查實又易做到嘔喎~因為呢個至係我地做C9嘅最高層次ar ma,所以話啫~我地d C9過新年都可以攪到好高貴咁,5係下下都係瓜子、糖仔咁"寡"嘅。

P.S. Video教學o係相下面,碌落d la~Sorry!今次個Video可能影得無咁靚,因為我影o個時已經係夜晚十一、二點na~

材料:
乾果 適量
黑/白克力    適量
提子乾
Candy colour/巧克力專用色素

溫馨提示:
1. 杏脯動物頭我coat左兩層chocolate,其他我只係coat左一層啫~
2. 如果係用竹籤插住嚟風乾巧克力,到最後只要輕輕轉動竹籤就可以輕易把竹籤攞出嚟。
3. 如果你5鍾意竹籤攞出嚟之後有個hole o係度,只要用少少chocolate dip落個hole度就得o勒~